SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamo, to ja' liderem, 'Dziecko' ostro w dół

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców we wrześniu 2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Dziecko" (Agora).

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" we wrześniu br. wyniosła 103 811 egz. i była o 4 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który we wrześniu sprzedał się w ilości 87 235 egz. (spadek o 18 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 78 980 egz. (spadek o 40 proc.).

wrzesień

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 103 811 99 426
Mam Dziecko 87 235 106 108
Dziecko 78 980 129 510
Twoje dziecko 61 746 53 070
M jak mama 61 154 47 724
Rodzice 51 870 55 687


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "M, jak mama".

2008

wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 103 811 95 270
Mam Dziecko 87 235 88 775
Dziecko 78 980 82 812
Twoje dziecko 61 746 54 903
M jak mama 61 154 43 188
Rodzice 51 870 45 280

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, 'Dziecko' ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl