SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Milion widzów serialu „19+”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Nowy paradokument „19+” ogląda średnio 1,04 mln osób. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pierwsze w grupie komercyjnej 16-49, docelowej dla reklamodawców.

Premierowe odcinki „19+” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 16.30, począwszy od 7 listopada br. Pierwsze 12 odcinków (pokazane do 23 listopada br.) oglądało średnio 1,04 mln widzów. Przełożyło się to na 10,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą popularnością cieszył się odcinek z 23 listopada. Zgromadził on przed telewizorami 1,15 mln oglądających. Emisja ta miała również najwyższe udziały - wyniosły one odpowiednio 11,86 proc. i 18,52 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

SHR %

2016-11-07

16:30:02

16:57:01

1 069 146

10,94%

15,07%

2016-11-08

16:30:09

16:57:03

1 099 288

11,28%

17,82%

2016-11-09

16:29:52

16:56:51

1 011 105

10,50%

16,23%

2016-11-10

16:29:55

16:56:46

1 119 464

11,69%

17,88%

2016-11-14

16:30:10

16:56:40

1 065 506

11,42%

15,79%

2016-11-15

16:29:51

16:56:37

1 125 208

11,24%

17,16%

2016-11-16

16:29:42

16:56:18

892 742

8,83%

12,96%

2016-11-17

16:29:05

16:56:30

1 052 171

10,73%

17,38%

2016-11-18

16:30:10

16:56:43

983 233

10,14%

16,53%

2016-11-21

16:29:23

16:55:45

934 852

9,85%

13,67%

2016-11-22

16:30:02

16:56:36

932 489

9,87%

16,75%

2016-11-23

16:29:58

16:56:57

1 146 299

11,86%

18,52%

Średnio:

1 035 854

10,69%

16,28%

TVN paradokumentalny serial „19+” emituje mniej więcej między godz. 16.29, a 16.56. Stacja ma w tym czasie 10,51 proc. udziału wśród wszystkich widzów, co daje jej trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Liderem w tym paśmie jest Polsat, nadający wówczas konkurencyjny paradokument „Na ratunek 112”, co przekłada się na 14,23 proc. udziału. Druga jest TVP1 (powtórki „Ojca Mateusza”; 11,64 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (gł. powtórki seriali; 6,74 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy jest już jednak TVN, mający 16 proc.. Dalej plasują się: Polsat (13,77 proc.), Dwójka (7,33 proc.) i Jedynka (6,98 proc.).

Dni powszednie - 16:29-16:56

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

SHR %

SHR %

Polsat

14,23%

13,77%

TVP1

11,64%

6,98%

TVN - 19+

10,51%

16,00%

TVP2

6,74%

7,33%

„19+” to produkcja z gatunku scripted docu, która opowiada historie absolwentów klasy maturalnej, próbujących odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial przedstawia losy grupy przyjaciół mieszkających ze sobą, których poznajemy w przełomowym dla nich momencie - tuż po uroczystym rozdaniu świadectw maturalnych.

Scripted docu produkowany jest przez krakowski oddział TVN. Zdjęcia rozpoczęto jesienią zeszłego roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Dołącz do dyskusji: Milion widzów serialu „19+”. TVN liderem w grupie komercyjnej

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Przerażony
Nie ma się z czego cieszyć... To zły omen, że tyle ludzi ogląda takie barachło, pokazujące życie z jakiejś patologii. Ani to ciekawe, ani prawdziwe, wyciągnąc stąd nie ma co... Ręce opadają...
0 0
odpowiedź
User
marta87
Wyciaganie wódy na szkolnym korytarzu po zakonczeniu roku dalo obraz tego czegos co szkoda serialem nazwac
0 0
odpowiedź
User
Ship
Połowa to emeryci ? IQ widzów pewnie poniżej średniej dla Polski ;)
0 0
odpowiedź