SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na noże” oglądało 1,4 mln widzów. Powstanie drugi sezon serialu

Nowy serial TVN „Na noże” oglądało średnio 1,41 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,15 mln zł.

„Na noże” - serial obyczajowy TVN, fot, tvn „Na noże” - serial obyczajowy TVN, fot, tvn

Produkcja „Na noże” na antenie TVN pokazywana była w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Średnia widownia pierwszej serii serialu wyniosła 1,41 mln osób, co przełożyło się na 9,56 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię miał odcinek z 18 września br. Obejrzało go 1,53 mln osób.

top3

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

18-09-2016

21:31:25

22:31:04

1 527 150

10,59%

04-09-2016

21:30:59

22:28:47

1 511 063

10,77%

16-10-2016

21:31:41

22:27:51

1 497 428

10,06%

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 25,02 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony” (raz pokazany został film fabularny). Drugi był Polsat (10,74 proc.; „Kabaret na żywo” i inne programy rozrywkowe, początek serialu „CSI: Cyber”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (4,10 proc.; gł. filmy fabularne i kabarety).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 TVN był już wiceliderem rynku za Jedynką. Trzeci był Polsat, a czwarta - Dwójka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

3 677 151

25,02%

1 379 079

21,11%

2 109 180

22,38%

Polsat

1 577 659

10,74%

731 927

11,20%

1 100 752

11,68%

TVN - Na noże

1 405 577

9,56%

837 874

12,82%

1 097 469

11,64%

TVP2

602 966

4,10%

301 751

4,62%

423 341

4,49%

Wpływy reklamowe z 13 odcinków pierwszej edycji serialu wyniosły 18,15 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Akcja „Na noże” rozgrywa się w świecie kucharzy, kulinarnych ekspertów i entuzjastów. Głównym bohaterem serialu jest kucharz Jacek (w tej roli Wojciech Zieliński), który postanawia otworzyć własną restaurację.

Stacja TVN zdecydowała o kontynuacji serialu i rozpoczęła już prace scenariuszowe. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, produkcja „Na noże 2” trafi do ramówki stacji jesienią 2017 roku. Zdjęcia do odcinków drugiej serii ruszą w przyszłym roku.

W najbliższą niedzielę o godz. 21.30 TVN pokaże pilotażowy odcinek nowego serialu obyczajowego „Kaprys losu”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Dołącz do dyskusji: „Na noże” oglądało 1,4 mln widzów. Powstanie drugi sezon serialu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XXXX
Nudny, irytujący serial i 1,4 mln oglądalności? To ja nie mam więcej pytań
0 0
odpowiedź
User
BARNABA
Może tym razem scenariusz napisze scenarzysta?
0 0
odpowiedź
User
lucy zucker
Serial emitowany w niedzielne wieczory, który nie osiągnął nawet 1,5 miliona oglądalności w pierwszej serii powinien zasilić archiwa TVN. Pomysł na jego kontynuację należy uznać za dobry żart. TVNy i Miszczaki nie przyjmują do wiadomości, że nikt już nie ma ochoty na kolorowanki w stylu Magda M. To było dobre 10 lat temu. Dziś nawet lemingi chętniej obejrzą takie Ranczo, niż na Noże. A skoro Ranczo zakończone jest dla TVN niebywała okazja pojechania w podobnym klimacie. Serial w którym głównymi postaciami byłby rabin i jego siostra. W roli gospodyni rabina obsadzić Rozenek. Będzie hit.
0 0
odpowiedź