SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju chce zatrudnić agencję marketingu internetowego

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozpoczęło przetarg na usługi marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok, nie wyklucza możliwości przedłużenia umowy o 12 kolejne miesięcy.

Przetarg Narodowego Centrum Badań i Rozwoju dotyczy przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBiR w internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media.

Wybrana w nim agencja zajmie się m.in. reklamami w wyszukiwarce Google, w sieci partnerskiej Google, reklamą w Gmail/Discovery, remarketingiem, reklamą na YouTubie oraz innymi formami promocji w sieci.

Dokładna forma każdej z kampanii będzie uzależniona od ustaleń pomiędzy NCBiR a wybraną agencją, tak aby umożliwić realizacje wskazanych celów reklamowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W kampaniach wykorzystywane będą też social media, m.in. Meta (Facebook),Twitter, LinkedIn. Zwycięska agencja będzie odpowiadać jedynie za przygotowanie, przeprowadzenie, rozliczenie i ewaluację kampanii reklamowej, a nie za kompleksowe prowadzenie stron Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na każdym z portali mediów społecznościowych.

O wyborze agencji do współpracy zdecydują: cena oraz kryterium merytoryczne (każde ma po 50 proc. znaczenia).

Oferty można składać do 11 kwietnia br.

Dołącz do dyskusji: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju chce zatrudnić agencję marketingu internetowego

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ula Ola
I tak pieniądze wylądują u swoich z PiSu. Żaden przetarg tego nie zmieni .
0 0
odpowiedź
User
pytanie
A co tu reklamować? Czy NCBiR to proszek do prania? Zainteresowane podmioty raczej wiedzą co to NCBiR i z czym się to je (wystarczy im informacja na stronie internetowej/BIP).

Ostatnio mamy do czynienia z jakąś manią zatrudniania przez urzędy, instytucje publiczne i samorządy agencji PR i agencji marketingowych. Czy rzeczywiście w dobie kryzysu i inflacji nie ma pilniejszych/ważniejszych wydatków ?
0 0
odpowiedź
User
i tak i nie
NCBIR to niech lepiej rozpisze przetarg na etka biznesu...
9 4
odpowiedź