SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 107 tysięcy publikacji o Natalii Janoszek w trzy miesiące

W ciągu ostatnich trzech miesięcy, do końca lipca o celebrytce Natalii Janoszek pojawiły się w mediach społecznościowych aż 107 192 wzmianki - pokazuje analiza PSMM Monitoring & More. Media tradycyjne pisały o aktorce nieco ponad 1,2 tys. razy. 

O Natalii Janoszek, aktorce i uczestniczce show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", zrobiło się naprawdę głośno za sprawą Krzysztofa Stanowskiego. Współzałożyciel Kanału Sportowego zdemaskował Janoszek, zarzucając jej mijanie się z prawdą w kwestii kariery filmowej w Indiach. Celebrytka odpowiedziała pozwem, mimo to Stanowski opublikował kolejny film, w którym przekazał ustalenia zdobyte aż w Indiach.

Afera Natalii Janoszek głównie w internecie. 11,2 mln ekwiwalentu reklamowego  

PSMM Monitoring & More sprawdził doniesienia medialne dotyczące tej sprawy. Analiza obejmuje okres od 1 maja do 31 lipca, bada zarówno media tradycyjne (prasę, www, radio, telewizję), jak i media społecznościowe. We wspomnianym okresie media tradycyjne poruszyły ten temat 1 295 razy. Najczęściej pojawiał się on w internecie (95,9 proc.), a w mniejszym stopniu w prasie (3,6 proc.). Publikacje osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439 i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.

Z kolei w mediach społecznościowych opublikowano aż 107 192 wzmianek, w większości na YouTube (47,4 proc.), Facebooku (36,7 proc.) oraz portalach, blogach i forach (12,6 proc.). Najwięcej informacji pojawiło się w lipcu. W tej kategorii dotarcie szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515 896 zł.

– Dyskusja wokół Natalii Janoszek stała się punktem wyjścia nie tylko do rozważań na temat kontrowersyjnych sposobów budowania kariery przez niektórych celebrytów, ale w dużej mierze również do rozmów o bezrefleksyjnym konsumowaniu treści przez odbiorców, stanie polskich mediów i standardach dziennikarskich. Zainteresowanie sprawą, również w mediach społecznościowych, pokazuje, że istnieje ogromna liczba czytelników, słuchaczy i telewidzów którzy oczekują od dziennikarzy rzetelnego i pogłębionego researchu – podsumowuje Katarzyna Popławska, kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More.

Analiza kontekstu dyskusji w social media pokazuje, że odbiorcy docenili główne pracę Krzysztofa Stanowskiego nad materiałami o Natalii Janoszek. Ona z kolei oraz media stały się obiektem krytyki.

Film "Bollywoodzkie zero: Natalia Janoszek. The End" ma już prawie 6 miliony wyświetleń.

Dołącz do dyskusji: Ponad 107 tysięcy publikacji o Natalii Janoszek w trzy miesiące

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtek
Dzięki tej aferze sam dowiedziałem się kto to jest Natalia Janoszek. Dziewczyna teraz musi zdyskontować swoją popularność na jakiś freak fightach, widziałbym ją w walce z Marcinem Najmanem 😉
31 6
odpowiedź
User
Stefan
Marcin Najman i Natalia Janoszek, czyli Fame rolnik brzmi znajomo na lodzie. Telewizja na nich czeka.
23 4
odpowiedź
User
Stefan
Dzięki tej aferze sam dowiedziałem się kto to jest Natalia Janoszek. Dziewczyna teraz musi zdyskontować swoją popularność na jakiś freak fightach, widziałbym ją w walce z Marcinem Najmanem 😉

Też tak pomyślałem. Mają jakże podobne "osiągnięcia" o których nikt nie słyszał.
20 4
odpowiedź