SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Natalia Żmuda w agencji Labcon

Do agencji kreatywnej Labcon (Group One) w roli social media team leadera dołącza Natalia Żmuda. Będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem social media managerów oraz rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów społecznościowych.

Article

Oprócz zarządzania teamem i rozwojem kompetencji agencji, Żmuda ma wesprzeć integrację działań contentowo-mediowych w ramach programu One Social prowadzonego wspólnie przez Labcon oraz Salestube.

Ostatnio w McCann Poland

Przed Labconem Natalia Żmuda pełniła rolę head of social media w agencji McCann Poland, gdzie była odpowiedzialna za pracę zespołów ds. mediów społecznościowych oraz influencerów.

W portfolio obsługiwanych przez nią klientów znajdują się takie marki, jak.: Mastercard, KFC, Honor (Huawei), Starbucks, WWF Polska, Stanley, Black&Decker, Dewalt, Kujawski, Schär.

Labconu od dłuższego czasu rozbudowuje dział strategii i social mediów, na którego czele stoi head of strategy and social media - Adam Kręgielewski. W teamie pracuje obecnie blisko 10 ekspertów.

Zespół social media Labcon obsługuje klientów agencji w obszarze tworzenia contentu na kanały społecznościowe marek, moderacji oraz realizacji aktywacji kreatywnych.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Natalia Żmuda w agencji Labcon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl