SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Group One powiększa zespół PR

W grupie marketingowo-technologicznej Group One Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę content i social media specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko senior PR specialist.

Szymon Ślęzak w Group One odpowiedzialny jest za działania PR spółek kreatywnych oraz wsparcie działu Human Capital w obszarze employer brandingu. Ma 6-letnie doświadczenie w branży PR. Ostatnio związany był z Agorą., gdzie zajmował stanowisko specjalisty w zespole PR. Wcześniej jako część zespołu PR VMLY&R Poland odpowiadał za realizację strategii PR agencji, działania media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz za projekty w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Aleksandra Farenholc odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych Group One oraz wybranych spółek grupy, jak i za rozwój działań contentowych (w tym wideo). Z branżą marketingową związana jest od 9 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych i reklamowych rozwijając kompetencję z zakresu public relations, strategii działań komunikacyjnych w social mediach, reklamy i działań na rynku OOH oraz organizacji eventów. Ostatnio związana była z agencją digital marketingową Adcookie.

Jakub Hajczuk, który w zespole PR Group One zajmuje stanowisko senior PR specialist, wcześniej przez prawie 5 lat związany był z lubelskim salonem dealerskim BMW, MINI oraz BMW Motorrad. W roli Kierownika ds. Marketingu i PR brał czynny udział w rozwoju spółki oraz odpowiadał za prowadzone działania PR oraz marketingowe. W przeszłości związany był także z BMW Group Polska, w którym stawiał swoje pierwsze kroki w branży marketingowej, z którą związany jest od blisko 8 lat. W Group One odpowiada m.in. za działania PR spółek mediowych, MarTech i e-commerce na rynku polskim oraz zagranicznym, działania PR projektu Best Brands oraz komunikację w obszarze sustainability.

Zespół PR korporacyjnego Group One odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną całej grupy, jak i poszczególnych spółek m.in. Value Media, SalesTube, Mediaplus, Labcon, Change Serviceplan, GONG, Game Changer, GrowNow, Plan.Net TechNest czy najnowszej UNMUTE. Prowadzi globalne działania komunikacyjne, odpowiada za współpracę w zakresie marketingu i PR z międzynarodowym partnerem Group One -  Serviceplan Group, komunikację raportu i gali Best Brands, a także za komunikację w obszarach ESG i employer brandingu. ​

Dołącz do dyskusji: Group One powiększa zespół PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl