SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Natasza Szymczak objęła nowe stanowisko w Polskapresse

Grupa Wydawnicza Polskapresse utworzyła stanowisko dyrektorarozwoju produktów dwumedialnych. Objęła je Natasza Szymczak,dotychczas dyrektor Biura Reklamy Polskapresse Filia Poznań.

Szymczak na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna zaprzygotowanie, koordynację i wdrożenie reklamowych i ogłoszeniowychproduktów obejmujących prasę i internet. Jej pierwszym projektembyło uruchomienie nowego serwisu wspomnieniowegowspomnijbliskich.pl, gdzie można znaleźć kondolencje i nekrologiize wszystkich gazet wydawnictwa.

Natasza Szymczak szefem reklamy Polskapresse w Poznaniu zostaław 2007 roku, wcześniej kierowała biurami reklamy m.in. gazetbezpłatnych "Echo Miasta" i "Metro".

Nowym dyrektorem biura Reklamy Polskapresse Filia Poznań zostałPiotr Radziejewski, który wcześniej związany był z poznańskimoddziałem "Gazety Wyborczej". Pracował tam jako dyrektor regionalnysprzedaży.

Jak już informowaliśmy, wcześniej w ramach reorganizacjidziałalności internetowej Polskapresse utworzono m.in. stanowiskodyrektora rozwoju serwisów kontentowych, które objął Paweł Nowacki.Powstały także funkcje regionalnych menadżerów rozwoju serwisówkontentowych.

Dołącz do dyskusji: Natasza Szymczak objęła nowe stanowisko w Polskapresse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl