SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niewiele aplikacji na iPhone'a ma szansę na sukces

Na produkty firmy Apple - iPhone'a i iPoda Touch - dostępnych jest dziesiątki tysięcy aplikacji. Jednak niewiele z nich ma szansę na przyciągnięcie dużej rzeszy użytkowników tych urządzeń.

Tak wynika z najnowszego raportu opracowanego przez sieć mobilnej reklamy AdMob, która prześledziła popularność ponad 2,3 tysiąca darmowych aplikacji na iPhone'a i iPoda Touch, wykorzystywanych przez ponad 15 milionów swoich członków.

Okazało się, że w maju tylko 116 aplikacji (5 procent) miało więcej niż 100 tysięcy aktywnych użytkowników. 322 aplikacje (14 procent) miały od 10 do 100 tysięcy, 625 (27 procent) od 1 do 10 tysięcy, a zdecydowana większość - 1.244 (54 procent) - mniej niż 1 tysiąc takich użytkowników. Z kolei przeciętny użytkownik iPhone'a w ubiegłym miesiącu korzystał z 4 aplikacji.

W ofercie internetowego sklepu firmy Apple (App Store) znajduje się w sumie ponad 50 tysięcy aplikacji, a łączna liczba ich pobrań przekroczyła niedawno poziom 1 miliarda.

Dołącz do dyskusji: Niewiele aplikacji na iPhone'a ma szansę na sukces

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl