SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Od A do Z” pozostaje w formacie gazetowym. „Tytuł został dobrze przyjęty przez czytelników”

Wydająca tygodnik „Od A do Z” spółka Ringier Axel Springer Polska nie planuje wprowadzania zmian do swojego nowego tytułu. Pismo nadal będzie miało tabloidowy charakter i ukazywać się ma w formacie gazetowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jak informowaliśmy wczoraj, w sprzedaży pojawił się nowy numer odświeżonego tygodnika „ABC”. Wydawca, chcąc poprawić ekspozycję tytułu, zrezygnował z dwóch dodatkowych grzbietów („Magazyn ABC” i „Look! ABC”) oraz poprawił szatę graficzną. Pismo wygląda teraz jak klasyczny tygodnik drukowany na papierze kredowym i jest eksponowane pionowo na stojakach. Bez zmian pozostaje cena 3,50 zł. Magazyn skupia się teraz jednak na polityce, sprawach społecznych, historii czy sporcie, nie ma już w nim jednak treści o gwiazdach czy programu telewizyjnego (więcej na ten temat).

Wydająca konkurencyjny tygodnik „Od A do Z” spółka Ringier Axel Springier Polska jest zadowolona ze swojego pisma i nie zamierza go odświeżać. - Format tytułu sprawdził się na rynku i został bardzo dobrze przyjęty przez czytelników. Zatem nie ma powodu do zmian - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Marucha, rzecznik prasowa RASP.

Pierwszy numer „Od A do Z” ukazał się w tym samym dniu, w którym zadebiutowało „ABC”, czyli 22 kwietnia br. Pismo adresowane jest do osób o konserwatywnych poglądach, które chcą otrzymywać przegląd informacji podanych w atrakcyjnej formie i - podobnie jak tytuł Fratrii - ma tabloidowy charakter. Jest jednak o złotówkę tańsze, kosztuje 2,50 zł.

Wydawca nie ujawnia wyników sprzedaży „Od A do Z”.

Dołącz do dyskusji: „Od A do Z” pozostaje w formacie gazetowym. „Tytuł został dobrze przyjęty przez czytelników”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Odświeżanie po 2 miesiącach od ukazania się tytułu na rynku? Takie rzeczy tylko u Karnowskich.
0 0
odpowiedź
User
Gryf
AŻ po co to ma byc? Boja się ze ABC zrobi zwrot i wróci do pierwotnej formy. Na marginesie to fajne jak wielki AXEL nie jest kreatorem zmian tylko odpowiada na działania malutkiego wydawcy.
0 0
odpowiedź
User
:P
Jedni warci drugich, ale to ABC ma mokro w gaciach obecnie. :)

Jak padna oba tak samo nie bede plakal.
0 0
odpowiedź