SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,75 mln „Małych gigantów 3”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Trzecią edycję „Małych gigantów” oglądało średnio 1,75 mln osób. W porównaniu do „Drzewa marzeń”, emitowanego w tym paśmie w tygodniach poprzedzających, dziecięce reality-show zyskało 960 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był wiceliderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 15,47 mln zł.

Trzeci sezon „Małych gigantów” na antenie TVN pokazywany był w niedziele o godz. 18.00, w okresie od 5 listopada do 17 grudnia br. Finał reality-show wyjątkowo pokazany został w poniedziałek, 25 grudnia br. o godz. 16.45.

Początkowo program miał powrócić na antenę wiosną br., ale TVN zdecydował się przesunąć emisję w czasie - na jesień tego roku, ale nie od września. Telewizja TVN rozważała również emisję produkcji w letniej ramówce. Nadawca jednak doszedł do wniosku, że to by nie miało ekonomicznego sensu dla stacji. - Latem nie ma ani tylu widzów przed telewizorami, ani tylu pieniędzy na rynku, żeby „wyżywić” taki duży program rozrywkowy jak choćby „Mali giganci” - komentował dla Wirtualnemedia.pl Czaja.

Średnia widownia premierowych odcinków show wyniosła 1,75 mln osób, co przełożyło się na 12,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,09 mln osób, zgromadził trzeci odcinek talent-show.

TVN w okresie poprzedzającym emisję trzeciej edycji „Małych gigantów” w soboty o 18.00 pokazywał nowy program „Drzewo marzeń”, który śledziło średnio 784 tys. osób (przełożyło się na 6,16 proc. udziału w 4+, 7,59 proc. w 16-49 oraz 6,94 proc. w 16-59). Oznacza to, że „Mali giganci” podnieśli widownię swojego pasma o 970 tys. oglądających.

Z kolei średnia widownia „Ugotowanych” pokazywanych w tym paśmie jesienią ub.r. wyniosła 1,51 mln osób (11,01 proc. udziału w 4+ i 14,58 proc. w 16-49). W tym ujęciu nowa edycja dziecięcego programu podniosła widownię swojego pasma o 240 tys. osób.

Jednak „Mali giganci” w porównaniu do drugiej edycji, emitowanej wiosną ub.r., stracili 810 tys. widzów. Pokazane wówczas premierowe odcinki produkcji oglądało średnio 2,56 mln osób, a ich udział wynosił 16,81 proc. w 4+ oraz 15,16 proc. w 16-49. Wtedy program jednak pokazywano w innym czasie antenowym - w soboty o godz. 20.00.

TVN w paśmie nadawania nowej edycji dziecięcego programu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. serial „Komisarz Alex” i „Jaka to melodia?”, osiągnęła 14,79 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „Nasz nowy dom” i początek „Wydarzeń”; 10,64 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. „Panorama”, „Sport” i „Pogoda”; 6,40 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN był wiceliderem rynku. Stacja ta jednak zajęła pierwsze miejsce w grupie komercyjnej 16-49.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach 3. serii dziecięcego show wyniosły 15,47 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Program „Mali giganci” oparty jest na formacie „Pequeños Gigantes”, nadawanym od 2011 roku przez meksykańską stację Televisa. Uczestnikami produkcji są dzieci w wieku od 4 do 12 lat uzdolnione wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko.

Nagrania do trzeciej odsłony programu zakończyły się na początku marca br. Występy uczestników oceniało jury w składzie: Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki i Sonia Bohosiewicz.

Trzeci sezon „Małych gigantów” wygrała drużyna „pogodni”, której kapitanem była Omenaa Mensah.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 9,79 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,75 mln „Małych gigantów 3”. TVN liderem w grupie komercyjnej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Shore
Latem trzeba pokazywać MTV Shore i te silikonowe siostry. To w sam raz klimat na plażę.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Nie wiem na kim oni te badania robili. Ja znam 1 słownie jedną osobę która ten program oglądała.
0 0
odpowiedź
User
xxxx
Pierwsza edycja była świetna. A druga to te dzieci były stylizowane na te z pierwszej edycji, dlatego odpuściłem oglądanie. Trzecia chyba widać że była słaba, bo skoro pierwsze odcinki miały po 2 mln widzów, a średnia to 1,7 więc też z jakieś 300 tyś. oglądających w jednej edycji stracili...
0 0
odpowiedź