SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teleturniej „Milionerzy” stracił 210 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku

Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w wiosennej ramówce br. ogląda średnio 2,07 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 13 lutego 2018 roku. Nowy sezon produkcji zainaugurowały dwa specjalne odcinki (pokazane 13 i 14 lutego), w których walkę o milion zł stoczyły gwiazdy serialu „Diagnoza” i filmu „Podatek od miłości”, oraz piosenkarze Kayah i Grzegorz Hyży.

Do zeszłego czwartku, tj. 8 marca stacja pokazała piętnaście pierwszych odcinków, które śledziło średnio 2,07 mln widzów. Przełożyło się to na 13,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 8 marca br., który oglądało średnio 2,54 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki pokazane zostały w czwartki, czyli w dzień w którym TVP2 w paśmie nadawania „Milionerów” nie emituje popularnych seriali (w poniedziałki i wtorki stacja pokazuje „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe).

Dla porównania, wiosną ub.r. po trzech pierwszych tygodniach emisji reaktywowanych „Milionerów” śledziło średnio 2,28 mln widzów. Przełożyło się to na 14,21 proc. udziału w 4+, 17,24 proc. w 16-49 oraz 16,24 proc. w 16-59. Oznacza to, że format stracił 210 tys. widzów.

Z kolei jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach teleturniej miał 1,78 mln widzów (odpowiednio 11,79 proc., 12,51 proc. oraz 12,71 proc. udziału).

TVN w czasie emisji „Milionerów” jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 25,37 proc. Stacja ta jednak w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje gromadzą po kilka mln widzów), natomiast w czwartki pokazywane są gł. programy kabaretowe i początek „The Good Doctor”. Trzecia jest TVP1 (różne audycje, w tym gł.: Teatr TV, „Warto rozmawiać”, „Wielkie testy” i „Ojciec Mateusz”; 8,64 proc.), a czwarty - Polsat (gł. filmy, „Take me out”, „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 8,37 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.

Reaktywowany teleturniej ponownie prowadzi Hubert Urbański. Obecnie program trwa tylko 25 minut, wyjątkiem są odcinki specjalne trwające godzinę. Przyspieszyło tempo gry, w której m.in. prowadzący już nie pyta uczestników kilkukrotnie, czy są oni pewni danej odpowiedzi.

Przypomnijmy, że „Milionerzy” na antenie TVN byli obecni w latach 1999-2003 oraz od stycznia 2008 do końca 2010 roku. Realizacji formatu zaprzestano po odejściu gospodarza Huberta Urbańskiego do Telewizji Polskiej (w 2011 roku został prowadzącym „The Voice of Poland” w TVP2).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: Teleturniej „Milionerzy” stracił 210 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość X
Kocham "Milionerów". Coraz łatwiejsze pytania, jednak już trochę odpowiedzi znam.
W stosunku do poprzednich wyników "Milionerzy" zyskują ok. 300 tys. osób.
0 0
odpowiedź
User
widz
Ja też lubię " Milionerów " - bardzo fajny teleturniej i oglądam codziennie.
0 0
odpowiedź
User
lusia567
Wkrótce będzie ciekawy odcinek...
0 0
odpowiedź