SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet.tv przed WP.pl w treściach audio i wideo, Open.fm i RMFon przyciągają najdłużej (TOP 10)

Zdecydowanie najwięcej użytkowników i odtworzeń treści audio i wideo notują strony Onetu i RASP oraz Grupy Wirtualna Polska. Wśród poszczególnych serwisów i aplikacji liderem jest Onet.tv, wyprzedzający WP.pl i Open.fm.

Z badania Megapanel PBI/Gemius (obejmującego jedynie strony i aplikacje największych polskich wydawców internetowych) wynika, że w styczniu br. na stronach Onetu i RASP z treści audio i wideo skorzystało 5,39 mln internautów (real users), o 426,5 tys. więcej niż miesiąc wcześniej (przed rokiem pomiar nie był jeszcze prowadzony). Wygenerowali oni 124,65 mln odtworzeń krajowych takich materiałów, a każdy korzystał z nich średnio przez 2 minuty i 26 sekund.

W serwisach Grupy Wirtualna Polska treści audio i wideo przyciągnęły w styczniu 4,7 mln użytkowników, o 187,3 tys. mniej niż miesiąc wcześniej. Zanotowały też 78,78 mln odtworzeń krajowych i 1:11 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika.

Przez zdecydowanie najdłuższy czas z treści audio i wideo internauci korzystali w serwisach i aplikacjach wydawców oferujących dostęp do streamingu stacji radiowych. Na stronach Grupy Allegro - GG (w skład której wchodzi Open.fm) ten wskaźnik wyniósł 45:53 minuty, a w przypadku Grupy Interia.pl (obejmującej serwisy rozgłośni z Grupy RMF) - 31:06 minuty.

Treści audio i wideo w czołowych grupach serwisów w styczniu 2015 roku

węzeł

użytkownicy (real users)

odtworzenia krajowe ogółem

odtworzenia krajowe mobilne

średni czas trwania odtworzenia [godz:min:s]

udział odtworzeń

Stream Grupa Onet - RASP

5 393 320

124 653 349

4 210 586

00:02:26

47,19%

Stream Grupa Wirtualna Polska

4 704 006

78 783 297

4 865 495

00:01:11

27,80%

Stream Grupa Allegro - GG (Open FM)

356 937

37 018 822

20 266 223

00:45:53

4,39%

Stream Grupa Interia.pl

1 477 973

34 049 025

320 841

00:31:06

12,45%

Stream Grupa Gazeta.pl

1 741 673

22 438 154

733 463

00:07:58

8,17%


Wśród poszczególnych stron i aplikacji zdecydowanymi liderami są Onet.tv i WP.pl. W pierwszym serwisie z treści wideo skorzystało w styczniu 4,38 mln internautów, którzy wykonali 92,95 mln odtworzeń, w przypadku drugiego było to 4,15 mln użytkowników i 57,86 mln odtworzeń.

Z kolei 356,9 tys. użytkowników Open.fm wygenerowało 37,02 mln odtworzeń treści audio i wideo, a każdy korzystał z nich przez 45:53 minuty. W przypadku serwisu RMFon.pl średni czas korzystania wyniósł aż prawie dwie godziny.

Treści audio i wideo w podziale na serwisy/marki w styczniu 2015 roku

węzeł

odtworzenia ogółem

odtworzenia krajowe mobilne

użytkownicy (real users)

średni czas trwania odtworzenia [godz:min:s]

udział odtworzeń

Onet.tv

92 951 522

2 815 680

4 388 222

00:01:14

34,45%

WP.pl

57 857 434

2 894 657

4 155 574

00:01:10

20,43%

OpenFM

37 018 822

20 266 223

356 937

00:45:53

4,30%

Gazeta.tv

20 248 169

730 137

1 608 216

00:01:15

7,22%

Interia.pl - Czateria

19 875 932

17

93 299

00:00:31

7,36%

Grupa Onet - VOD

13 491 111

945 153

2 128 357

00:12:01

5,14%

Fakt.pl

11 645 978

208 598

1 205 318

00:01:00

4,30%

WP.tv

9 827 318

770 512

1 634 743

00:01:25

3,29%

RMFon.pl

8 957 901

1 331

565 433

01:59:43

3,12%

Pudelek.tv

8 639 470

1 020 034

1 396 472

00:01:01

2,72%

Dołącz do dyskusji: Onet.tv przed WP.pl w treściach audio i wideo, Open.fm i RMFon przyciągają najdłużej (TOP 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl