SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Osiem osób awansowało w 24/7Communication

W agencji 24/7Communication awanse otrzymali: Magdalena Klejment, Dorota Piejko-Foltyn, Karolina Partyka, Katarzyna Czajkowska, Aleksandra Jasińska, Karolina Papis, Rafał Śliwczyński i Szymon Marczak.

Magdalena Klejment (na zdjęciu poniżej) objęła stanowisko senior account managera. Aktualnie kieruje zespołem obsługującym klientów m.in. z sektora consumer health, finanse, telecom czy travel. Jest odpowiedzialna za wdrażanie praktyki EB, strategii komunikacji zintegrowanej i rozwijanie działań digitalowych oraz CSR. Związana z agencją od ponad 5 lat.

Do kadry managerskiej dołączyła Dorota Piejko-Foltyn (na zdjęciu poniżej), która awansowała na stanowisko account managera. Specjalizuje się w obszarze technologicznym, telecom oraz ICT. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, employer brandingu i CSR.  

Karolina Partyka (na zdjęciu poniżej)  jako account managera jest odpowiedzialna za działania z zakresu komunikacji zarówno produktowej, jak i korporacyjnej. Specjalizuje się w komunikacji branży retail i FMCG, w obszarach crisis management oraz współpracy z influencerami.

Katarzyna Czajkowska (na zdjęciu poniżej)  objęła funkcję junior account managera w zespole odpowiedzialnym za obsługę McDonald’s Polska. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB i CSR.

Aleksandra Jasińska (na zdjęciu poniżej) jako junior account manager realizuje  projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, brandowej i influencer marketingu. Odpowiada również za organizację eventów i akcji specjalnych dla klientów. W 24/7 prowadziła projekty komunikacyjne zarówno dla rodzimych, jak i międzynarodowych firm. Z firmą związana jest od 3 lat.

Karolina Papis (na zdjęciu poniżej), która wspiera zespół w działaniach dla klientów z sektora energetycznego i ubezpieczeniowego, awansowała na stanowisko account executive. Odpowiada za realizację działań z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży eventowej.

W ramach struktury 24/7studio, czyli działu zajmującego się kreacją contentu graficznego, produkcją foto/video oraz rozwiązaniami digital awansował Rafał Śliwczyński (na zdjęciu poniżej). Objął stanowisko graphic designera.

W dziale social media utworzono nową ścieżkę specjalizacji – paid media, w ramach której Szymon Marczak (na zdjęciu poniżej)  objął stanowisko junior paid media specialist. Zadania w nowej roli obejmą planowanie oraz kompleksową realizację płatnych kampanii reklamowych w social media oraz wyszukiwarkach.

Dołącz do dyskusji: Osiem osób awansowało w 24/7Communication

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TT
Brawo, szczególnie panie - pracowite i rzetelne.
odpowiedź