SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paweł Kotowski na czele marketingu Mastercard Polska, Marta Życińska awansowała do europejskiego oddziału

Funkcję dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe objął Paweł Kotowski. Zastępuje Martę Życińską, która awansowała w firmie na dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią.

Marta Życińska, Paweł Kotowski Marta Życińska, Paweł Kotowski

Kotowski jako nowy dyrektor marketingu będzie odpowiedzialny za promocję marki, współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Będzie zarządzać kilkuosobowym zespołem. Do firmy dołączył w 2016 roku jako marketing manager i był odpowiedzialny za komunikację konsumencką. Poprzednio przez niemal 9 lat wspierał działania marketingowe marki Red Bull.

Marta Życińska na nowym stanowisku będzie odpowiadać za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Koordynuje działania marketingu B2C oraz obszaru B2B, głównie do banków i detalistów. Marketingiem polskiego oddziału Mastercard kierowała przez dwa lata. Doświadczenie zdobywała w Grupie PZU, najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a następnie - dyrektor biura marketingu. Wcześniej związana była z PTK Centertel, gdzie budowała markę Idea dla Firm. Łącznie ma 16-letnie doświadczenie marketingowe.

Dołącz do dyskusji: Paweł Kotowski na czele marketingu Mastercard Polska, Marta Życińska awansowała do europejskiego oddziału

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl