SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PR Calling wypromuje w Polsce HoppyGo

HoppyGo, firma działająca na rynku wynajmu aut w formule peer-to-peer w Czechach, dołączyło do grona klientów PR Calling. Marka właśnie debiutuje w Polsce.

Zadaniem agencji będzie launch marki na polskim rynku oraz prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych. PR Calling odpowiada za stworzenie strategii wejścia HoppyGo na polski rynek, a następnie szeroką komunikację z otoczeniem zewnętrznym.

Agencja realizuje działania z obszarów doradztwa strategicznego, media relations, pozycjonowania ekspertów oraz content marketingu.

- Idea, która przyświecała powstaniu HoppyGo - ograniczanie liczby aut w miastach poprzez wykorzystanie już dostępnych zasobów, pozytywny wpływ na środowisko naturalne czy poprawa jakości powietrza – jest nam bardzo bliska. HoppyGo od 2017 roku z sukcesem buduje swoją społeczność w Czechach – na platformie zarejestrowało się już ponad 100 tys. użytkowników, którzy mają do dyspozycji przeszło 2,3 tys. samochodów. Wierzę, że zaplanowane działania komunikacyjne przyczynią się do zbudowania pozycji lidera marki również na naszym rynku. Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że będziemy częścią tego innowacyjnego projektu - komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business, PR Calling.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada Izabela Wójtowicz, senior PR & communication consultant.

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert.

HoppyGo wchodzi do Polski

HoppyGo, które właśnie wchodzi ze swoją usługą do Polski, to platforma otwartego car sharingu, umożliwiająca wynajem aut bezpośrednio od właścicieli, w formule peer-to-peer (P2P).

W odróżnieniu od tradycyjnego car sharingu, rozwiązanie to nie wprowadza do obiegu nowych pojazdów, a pozwala na lepsze wykorzystanie już posiadanych zasobów.

Dołącz do dyskusji: PR Calling wypromuje w Polsce HoppyGo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl