SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PR Wings nową nagrodą Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) organizuje własny nowy konkurs PR Wings, mający na celu wyróżnienie najlepszych i najciekawszych kampanii, zjawisk i osób w obszarze public relations i szeroko rozumianej komunikacji. Zgłoszenia przyjmowane są od 7 lipca.

W konkursie PR Wings mogą wziąć udział wszystkie podmioty komunikujące się w Polsce publicznie i chcące zwrócić uwagę na szczególne osiągnięcia komunikacyjne.

"PR Wings został tak skonstruowany, by z jednej strony wyróżniać się dużą dostępnością, a z drugiej – wysoką wiarygodnością procesu wyłaniania zwycięzców i najlepszych projektów" - zapowiadają organizatorzy.

W pierwszej edycji PR Wings nagrodzone zostaną projekty PR zrealizowane w 2020 roku oraz zjawiska, wydarzenia i osoby, które wyróżniły się w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2020 roku.

- Wyszliśmy naprzeciw postulatom, że polska branża Public Relations potrzebuje konkursu, który spełniając kryteria dostępności i wiarygodności, pozwoli wyłaniać rzeczywiście wyjątkowe projekty w celu promowania ich na rynku jako „best practice”. To dlatego tak skonfigurowaliśmy kategorie konkursowe, ich liczbę i charakter, by nie tylko nagrodzić najbardziej godne tego kampanie, zjawiska i osoby, ale też możliwie precyzyjnie zwrócić uwagę na rzeczywiste perły, dając tym samym kompleksowy obraz tego, gdzie w danym roku znajduje się polski PR – powiedział Paweł Bylicki, szef Rady Programowej SAPR i koordynator konkursu PR Wings w Stowarzyszeniu.

Jury PR Wings spoza SAPR

W 13 kategoriach oceni je jury składające się z 25 ekspertów o uznanym w branży autorytecie i dorobku komunikacyjnym, spoza SAPR.

Wśród 13 kategorii konkursowych są też takie, które mają wyłonić Osobowość Roku, PR-ową Innowację Roku (kampanię nowej generacji), wskazać Komunikacyjny Game Changer (Zmiana Biznesowa Roku w PR) czy kampanię, która wywarła Największy Wpływ Społeczny (CSR).   

Realizując postulat dużej dostępności, organizatorzy określili opłaty za udział w konkursie w wysokości od 190 zł netto w 1. terminie (7-25 lipca) do 450 zł netto w terminie „last minute” (9-15 sierpnia).

Ogłoszenie wyników nastąpi 16 września 2021 r. na specjalnej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Nad poprawnością przebiegu konkursu i procedury głosowań czuwać będzie kancelaria prawna MDDP Olkiewicz i Wspólnicy.

- Wierzymy, że taka formuła Konkursu PR Wings utrwali się na lata i sprawi, że jego wyniki staną się zarówno podsumowaniem minionego roku, jak i corocznym wydarzeniem wskazującym trendy, inspirującym, intrygującym nie tylko naszą branże, ale i pokrewne. Wzmacniając tym samym rolę PR w coraz silniej opartych na komunikacji gospodarce i życiu społecznym. Z uwagi na obostrzenia związane z pandemią wyjątkowo pierwsza gala odbędzie się w Rzeszowie, podczas Kongresu PR, kolejne zaś będą odbywały się w Warszawie - podsumował zaś prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes SAPR.

Kategorie Konkursu PR Wings:

PR Produktowy

PR korporacyjny

Komunikacja w social media i influencer marketing

PR innowacja roku – kampania następnej generacji

Komunikacja Business to Business

Komunikacja kryzysowa

Angażujący event

Public Affairs i Lobbying

Największy wpływ społeczny (CSR)

Komunikacja na rynkach międzynarodowych

Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer

Osobowość roku

Efektywność roku

Nagroda Specjalna SAPR

Jurorzy konkursu PR Wings:

Kuba Antoszewski, Kantar

Maciej Budzich, bloger, influencer Mediafun

Magdalena Budziszewska, T-Mobile

Sebastian Bykowski, Press Service Monitoring Mediów

Konrad Ciesiołkiewicz, Orange Polska

Jerzy Ciszewski, publicrelations.pl & Hanami Communications

Łukasz Dominiak, Animex

Łukasz Goździor, Jaguar & Land Rover

Radosław Górecki, Ghelamco

Sebastian Hejnowski, SEC Newgate CEE

Anna Kiryjow-Radzka, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom"

dr inż. Jacek Kotarbiński, uznany profesjonalista z zakresu digital marketingu

Karolina Łuczak, Provident

Bartek Milczarczyk, Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Anna Miotk, Uniwersytet Warszawski

Bohdan Pawłowicz, NASK, Rada Etyki Reklamy

Maksymilian Pawłowski, Leroy Merlin

Magdalena Przysłupska, Fundacja DKMS

Karol Sadaj, AION Bank

prof. Karina Stasiuk-Krajewska, Uniwersytet SWPS Wrocław

Joanna Świerkosz, Accor

Martyna Węgrzyn, Danone

Katarzyna Wilczewska, PEPCO

Piotr Turek, Narodowy Bank Polski

Damian Ziąber, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny i PSPR 

Dołącz do dyskusji: PR Wings nową nagrodą Stowarzyszenia Agencji Public Relations

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grzegu
brawo !!!
0 0
odpowiedź
User
Publikonik
Hofmanowi dadzą nagrodę w kategorii "game changer" :)))
0 0
odpowiedź
User
Budzich???
Budzich? Nie skompromitował się na „IslandiaGate” wystarczająco?
0 0
odpowiedź