SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Press” tylko z 10 wydaniami w roku. Andrzej Skworz: Pozycja lidera nam na to pozwala

Miesięcznik „Press” będzie mieć od teraz dziesięć wydań w roku, z czego dwa będą wydaniami łączonymi. - Pozycja lidera pozwala nam na taką decyzję - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Skworz, redaktor naczelny pisma.

W sprzedaży jest już dostępny numer styczniowo-lutowy  "Pressa" i kosztuje bez zmian 15 zł. Kolejnym wydaniem łączonym będzie numer lipcowo-sierpniowy.

Andrzej Skworz nie zdradza, co było powodem zmniejszenia liczby wydań „Press” . - Pozycja lidera sprzedaży wśród prasy o mediach i reklamie pozwala nam na taką decyzję biznesową - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. - Nasze wpływy reklamowe są stabilne, a rosnąca w 2014 roku liczba produktów wydawniczych zaspokoi oczekiwania czytelników "Press" i "Presserwisu", a także naszych klientów - dodaje.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Press” od stycznia do września ub. r. wynosiła 3 095 egz., wobec 3 609 egz. w całym 2012 roku.

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Press

2010

2011

2012

I-III kwartał 2013

4 931

4 366

3 609

3 095

Dołącz do dyskusji: „Press” tylko z 10 wydaniami w roku. Andrzej Skworz: Pozycja lidera nam na to pozwala

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Pozycja nam pozwala? Trochę arogancją zajechało...
odpowiedź
User
nick
"Pozycja nam pozwala"? Trochę arogancko zabrzmiało...
odpowiedź
User
uchuchu
Nikt inny nie zajmuje się robieniem śmiessnego środowiskowego biuletynu, więc Press rzeczywiście jest liderem, A tu po prostu cienko z kasą. Więc już nawetmiesięcznik nie jest miesięcznikiem. Powinni stworzyć odrębną kategorię. Proponuję też nowy slogan "Press - Raz na sześć tygodni".
odpowiedź