SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przereklamowana kampania Radia Zet

Wiele hałasu o nic, czyli reklama w Zetce

Od poniedziałku można w telewizji oglądać najnowszą kampanie reklamową Radia Zet na którą, wg nieoficjalnych informacji, wydano ponad 10 mln USD.

W kampanii, nad którą prace trwały ponad 10 miesięcy, występuje Madonna a partnerować jej miał Zbigniew Zamachowski. Tak przynamniej wydawało się, że będzie jeszcze tydzień temu, gdy Radio Zet ruszyła z wielką akcją informacyjną.

Jednak rzeczywistość okazała się zupełnie inna, Co prawda Madonna i Zamachowski wystąpili wspólnie reklamie, tylko że ani razu nie spotkali się na planie. Zamachowski gra szofera wiozącego Madonnę. Całość jest montażem i nawet mało wymagający widz szybko orientuje się, że to po prostu lipa. I nie ma wątpliwości, że para grających w reklamie tak naprawdę nigdy się nie spotkała.

Mimo, że kampania nie jest rewelacyjna, to już daje pozytywne efekty. O współpracy Madonny z Zetką informowały największego polskie media, a chyba o to tylko chodziło autorom kampanii. Jednak czy takie metody, na dłuższą metę, mogą dać pozytywne efekty?

A co o tym sądzą nasi czytelnicy?

kanguu

Totalna amatorszczyzna, równie dobrze mogli rozwiesić billbordy na klatkach schodowych z lepperem w tle... sorry, ale ta reklama mnie tylko zniechęciła do ZET - skoro jakiś bałwan starał się ileś tam miesięcy o występ Madonny - to ja się pytam - kto tam u nich pracuje w redakcji, co za agent, który dopuścił do realizacji takiego klipu - przecież to jest bez ładu i składu, podejrzewam, że zetce przypisze się teraz miano firmy z najmniej profesjonalną załogą od mediów, bo to, co zrobili - zalewa amatorszczyzną!!!!

ticlo

Zetka duuuuuużo przepłaciła za cos takiego. Aha! no i dziwię się, że Zamachowski wziął w czymś takim udział i to w takiej roli. A Madonna zapewne teraz się śmieje z Zetki, albo pluje sobie w brodę że dała się wciągnąć w taki kicz! A co do samej reklamy, to według mnie jest ona jakoś tak źle zgrana i jest utrzymana w zbyt ciemnych kolorach... Sam pomysł może i ciekawy, ale wykonanie- żałosne. i tyle:)   

ducat

Czkawka będzie

Oj coś mi się wydaje, ze ta reklama odbije się prezesowi czkawką. Sporo się o tym mówi w branży i nie tylko. Przeważają oczywiście negatywne opinie. Kilka lat temu Zeta przeprowadziła akcję promocyjna z Bogusławem Lindą - to była klapa. W porównaniu jednak z bieżącą promocją tamta klapa staje się malutką klapką. Nie wierzę, by reklama TV jaką prezentuje ta stacja przyczyniła się do wzrostu słuchalności i świadomości marki. Ludzi nie da się tak łatwo oszukać, skoro przez dwa tygodnie non stop w Zecie trąbili o super reklamie za 10mln dolców, a teraz pokazują taki średni fotomontaż, to jest to co najmniej igranie z inteligencji swoich i potencjalnie nowych słuchaczy. Bo jak inaczej to wytłumaczyć? Radio, które swój target ma wśród dorosłych, wykształconych i bogatych mieszkańców dużych miast przygotowuje akcję reklamową, która co tu dużo mówić - obraża intelekt swych słuchaczy. Który normalny z targetu :-) nabrał się na tą reklamę? i na całą tą medialną wrzawę wokół tego? Tak można mamić średnio rozgarnięte dzieci z klas 1-3, a nie dorosłych ludzi, którzy zamiast tej średniej reklamówki w TV woleliby posłuchać porządnego radia, w którym ktoś do nich przemówi.

Jarek W.

Amatorska reklama

Bardzo kiepsko zrobiona i wymyślona.Wygląda mało przekonywująco i wcale bym się nie zdziwił gdyby słuchalność zetki zmniejszyła się o kolejne kilka procent.   

camel

Skoro już zapłacili jej kilka mln dolarów to powinni, chociaż nakręcić porządną, reklame. Madonna pewnie nawet nie wiedziała, dla kogo jest ta reklama. Wstyd. Już lepsza jest Arctic z Cindy, tam przynajmniej po polsku mówi. Radio Zet - Tylko wielkie zawody.   

A jaka jest Państwa opinia?

Dołącz do dyskusji: Przereklamowana kampania Radia Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl