SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przetarg Olivii rozstrzygnięty

Przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej magazynu Olivia rozstrzygnięty

Axel Springer Polska wybrało agencję kreatywną, która przygotuje kampanię reklamową dla nowej koncepcji Olivii. Rozpisany przed dwoma tygodniami przetarg wygrała agencja Upstairs Young & Rubicam. Olivia po zmianach ukaże się na rynku w październiku. Założenie nowej koncepcji to mocniejsze stargetowanie magazynu na czytelniczki w wieku 20-30 lat, mieszkające w dużych miastach. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

"Olivia przestanie być klasycznym poradnikiem, a stanie się źródłem inspiracji i pomysłów. Zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym będzie najbardziej ekskluzywnym pismem w segmencie" - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych.

Dołącz do dyskusji: Przetarg Olivii rozstrzygnięty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl