SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Przyjaciółka” liderem, “Tina” sporo straciła

W marcu 2011 roku wzrostami sprzedaży w segmencie dwutygodników poradnikowych  pochwalić się mogły “Przyjaciółka” oraz “Pani Domu”. Spadek wynoszący ponad 20 proc. zanotowała natomiast “Tina”, która straciła pozycję lidera.

Liderem segmentu została “Przyjaciółka” (Edipresse Polska), zajmująca rok wcześniej pozycję drugą w zestawieniu. Jej średnia sprzedaż ogółem w marcu br. wyniosła 496 565 egz. i była o 2,3 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 440 220 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży ogółem – wyniósł on aż 21,4 proc.
 
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w trzecim miesiącu br. wyniosła 332 611 egz. i była o 1,3 proc. wyższa niż w marcu ub.r., gdy magazyn ten był tygodnikiem.

ZKDPmarzec
Wirtualnemedia.pl20112010
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka496 565485 296
Tina440 220559 970
Pani Domu332 611328 375


Porównując dane marcowe do danych z lutego widać, że spadki sprzedaży ogółem zanotowały wszystkie magazyny z segmentu, a najwięcej straciła “Pani Domu” (12,92 proc.).

ZKDPmarzecluty
Wirtualnemedia.pl20112010
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka496 565508 776
Tina440 220500 921
Pani Domu332 611381 951


 

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem, “Tina” sporo straciła

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kate
Tina w ciągu roku 110 tysi w dół... A co to za genialna naczelna tak umiejętnie prowadzi ten tytuł? Gratulacje...
odpowiedź