SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Szczecin promuje nową ramówkę

Od poniedziałku obowiązuje nowa ramówka Polskiego Radia Szczecin.

Jest to jeden z etapów zmiany wizerunku rozgłośni, której celem jest zdobycie pozycji radiowego lidera w regionie.
 
Kampania promocyjna prowadzona pod hasłem ”Radio Szczecin – wszystko gra” obejmie media regionalne: prasę, telewizję i outdoor. Wizualizację kampanii przygotowała agencja Omnimedia, twórcą nowej oprawy dźwiękowej jest Marcin Macuk, muzyk szczecińskiego zespołu Pogodno, zaś reklamę Radio Szczecin zaplanowało i kupiło we własnym zakresie.
 
“Dzięki nowej ramówce Radio Szczecin ma stać się rozgłośnią bliższą słuchaczom” – uważa prezes stacji Krzysztof Soska. “Do godziny 19 będziemy radiem towarzyszącym a poważna publicystyka pojawi się o późniejszej porze. Dużą uwagę poświęcimy reportażom, które będą emitowane codziennie wieczorem. To może być lokomotywa napędowa stacji” – uważa Soska.

Dołącz do dyskusji: Radio Szczecin promuje nową ramówkę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl