SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy wideo debiutują na Facebooku

Facebook ma jeszcze w tym tygodniu wprowadzić do strumieni użytkowników automatycznie odtwarzane reklamy wideo.

Facebook podaje, że jeszcze w tym tygodniu część użytkowników zobaczy pierwszą reklamę w nowym formacie. W ten sposób promowany ma być zwiastun filmu „Divergent” (z ang. „Niezgodna”), który wkrótce trafi do kin.

Nowe reklamy będą emitowane bez dźwięku automatycznie w momencie pojawienia się na ekranie. Przy czym odbywać się to ma niezależnie od tego, czy użytkownik korzysta z portalu na komputerze czy urządzeniu mobilnym. W tym drugim przypadku wideo ma być pobierane wcześniej, gdy sprzęt będzie połączony do sieci WiFi, dzięki czemu nie zostaną naliczone dodatkowe opłaty za transmisję danych.

 

 

 

 

Po kliknięciu na wideo będzie ono odtwarzane na pełnym ekranie wraz ze ścieżką dźwiękową. Po zakończeniu każdego klipu pojawią się miniaturki dwóch kolejnych, które mogłyby zainteresować użytkownika i pochodzą od tego samego reklamodawcy. Wszystkie spoty na Facebooku mają trwać nie dłużej niż 15 sekund. Facebook nie ujawnił jeszcze nowego cennika reklamowego.

Facebook przymierza się do wprowadzenia reklam wideo już od kilku miesięcy (przeczytaj o tym więcej). Ma to otworzyć mu drogę do czerpania zysków z wartego 66 mld dolarów amerykańskiego rynku reklamy telewizyjnej. Spekuluje się, że tylko w 2014 roku nowy format może przynieść serwisowi Zuckerberga nawet miliard dolarów przychodów.

W III kwartale br. Facebook zanotował 2,02 mld dolarów wpływów, z czego 1,8 mld dol. wygenerowały reklamy (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Reklamy wideo debiutują na Facebooku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Będzie co zamykać.
0 0
odpowiedź
User
brb
bedzie co ogladac :)
0 0
odpowiedź
User
Branżowa
Będzie co ignorować
0 0
odpowiedź