SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ringier Axel Springer Polska chce zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko w ramach programu ONZ. Olga Korolec na stanowisku group sustainability director

Ringier Axel Springer Polska dołącza do inicjatywy ONZ: UN Global Compact, która skupia firmy pracujące na rzecz zrównoważonego rozwoju. W 2020 roku wydawca wykorzysta swoje media na rzecz szerzenia idei zrównoważonego rozwoju. Szef marketingu RASP, Olga Korolec, od stycznia 2020 r. - na stanowisku group sustainability director - będzie odpowiedzialna za koordynację działań w tym zakresie na rynkach europejskich, gdzie działa RAS.

Olga Korolec Olga Korolec

RASP to pierwszy polski wydawca, który przystąpił do tej największej inicjatywy ONZ. - Firmy muszą myśleć o czymś więcej niż zysk, po to, aby tworzyć zrównoważony świat. Myślę, że inicjatywy, podczas których biznes może dyskutować i wypracowywać realne rozwiązania na rzecz zrównoważonego rozwoju, są potrzebne obecnie bardziej niż kiedykolwiek. Jestem dumny, że dzięki partnerstwu z UN Global Compact tworzymy przestrzeń do takiej dyskusji i myślenia o przyszłości - komentuje Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.

W 2020 r. Ringier Axel Springer zamierza przeprowadzić wewnętrzny audyt swoich działań w zakresie sustainability na wszystkich rynkach CEE i chce wykorzystać siłę wszystkich swoich mediów do szerzenia idei zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec od 1 stycznia 2020 r. będzie odpowiedzialna za stworzenie spójnej strategii zrównoważonego rozwoju oraz za koordynację wszystkich działań w tym zakresie. W nowej roli group sustainability directora będzie koordynowała też współpracę z UN Global Compact i nadzorowała realizowanie postanowień wynikających z partnerstwa.

- Coraz więcej konsumentów i pracowników oczekuje, że to właśnie firmy zaczną aktywnie działać w kwestii rozwiązywania problemów społecznych. W naszej firmie idee zrównoważonego rozwoju przyświecają nam od dawna. Teraz jednak chcemy jeszcze silniej zaangażować się w stworzenie długoterminowego planu działania łącząc siły wszystkich naszych marek.  Zależy nam na tym, by jako firma zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko, ale również zachęcić do tego naszych czytelników, użytkowników i partnerów biznesowych - komentuje Olga Korolec.

Korolec pracuje w Ringier Axel Springer Polska od 2016 r. jako dyrektor marketingu. Karierę rozpoczynała w agencji reklamowej DDB, a następnie przez ponad 14 lat pracowała w działach marketingu dużych firm, m.in. Telekomunikacji Polskiej, Kompanii Piwowarskiej ITI Neovison. Od 2011 r. była partnerem w firmie Brand Insight, specjalizującej się w doradztwie w zakresie marketingu strategicznego

Inicjatywę UN Global Compact powołano w 2000 roku. Od tego czasu przystąpiło do niej ponad 13 tys. członków ze 170 krajów.  Według Organizacji Narodów Zjednoczonych działalność sustainability to nie tylko działanie proekologiczne związane z ochroną środowiska, ale również praca na rzecz zapobiegania nierównościom społecznym, walka o prawa człowieka i demokrację.

W ub.r. Ringier Axel Springer Polska osiągnął 6 mln zł zysku netto. W ciągu roku firma połączyła się z 10 powiązanymi z nią spółkami.

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska chce zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko w ramach programu ONZ. Olga Korolec na stanowisku group sustainability director

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pytanie otwarte
Jaki związek jest między Olgą Korolec, ekspertczynią, a Marcin Korolec, który bardzo dużo gada, a nikt nie potrafi odpowiedzieć, co ostatnio zrobił?
0 0
odpowiedź
User
Analityk
Gratulacje
0 0
odpowiedź
User
Pan
To bardzo interesujące. W ramach polityki mniejszego wpływu na środowisko firma zwija biznes.

PT
0 0
odpowiedź