SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie sprzedaż "Joy", 'Glamour', 'Pani' i 'Zwierciadła'

We wrześniu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl" - największy wzrost sprzedaży odnotowało "Glamour" (18 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) we wrześniu br. wyniosła 286 374 egz. i była niższa o 3 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 207 834 egz. - uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż większa o 5 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w nakładzie 199 929 egz. (203 458 w 2008 r.).

wrzesień
Wirtualnemedia.pl20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
Twój Styl286 374294 103
Joy207 834197 674
Avanti199 929203 458
Cosmopolitan135 045139 104
Glamour130 090110 617
Pani111 053109 891
In Style97 365113 942
Zwierciadło90 62280 117
Elle84 45590 122
Hot Moda & Shopping82 39589 483
Uroda60 19581 467
Shape29 34162 897
Sukces24 50940 000


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej wzrosła sprzedaż magazynu "Avanti" (o 41 proc.). 

2009
Wirtualnemedia.plwrzesieńsierpień
ZKDPSprzedaż ogółem
Twój Styl286 374260 335
Joy207 834202 900
Avanti199 929141 833
Cosmopolitan135 045154 063
Glamour130 090138 970
Pani111 053125 574
In Style97 365102 933
Zwierciadło90 62296 241
Elle84 45572 991
Hot Moda & Shopping82 395-
Uroda60 19575 036
Shape29 34145 243
Sukces24 509-


 

Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż "Joy", 'Glamour', 'Pani' i 'Zwierciadła'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl