SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza „Tydzień Prezentów” w „Super Expressie”

Od poniedziałku 16 grudnia br. „Super Express” rozpoczyna akcję Tydzień Prezentów. Przez kolejne sześć dni czytelnicy otrzymają prezent do każdego wydania gazety. Akcję wspiera kampania reklamowa.

Pierwszego dnia akcji czytelnicy otrzymają bezpłatnie śpiewnik wigilijny. We wtorek z gazetą będzie można kupić płytę z 12 najpiękniejszymi kolędami (cena 5,99 zł), natomiast w środowym wydaniu gwiazdy zaprezentują świąteczne przepisy. Kolejnego dnia czytelnicy dostaną świąteczną ozdobę choinkową. Do piątkowego wydania dołączony będzie Magazyn TV z rozrywką i świątecznymi programami na cały tydzień, a w sobotnim - krzyżówka z nagrodami.

Akcję „Super Expressu” wspierać będzie kampania reklamowa. Na łamach Super Expressu” oraz tv.se.pl kampania autopromocyjna trwa od 12 grudnia br. W niedzielę wyemitowano telewizyjne spoty reklamowe (TVP1, TVP2 i Polsat), a w poniedziałek spoty w radiu (PR1, Eska, Wawa, Vox, Plus i RDC).

Kampania promocyjna została przygotowana przez Dział Marketingu „Super Expressu”. Media zewnętrzne zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Jak wynika z danych ZKDP, średnia sprzedaż ogółem dziennika „Super Express” w październiku br. wyniosła 154,2 tys egz., o 0,73 proc. więcej niż rok wcześniej (zobacz dane wszystkich dzienników).

 

Dołącz do dyskusji: Rusza „Tydzień Prezentów” w „Super Expressie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl