SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła największa kampania wizerunkowa Radia Eska (wideo)

20 września ruszyła kampania wizerunkowa Radia Eska, która jest największą do tej pory. Działania prowadzone są we wszystkich mediach, a za koncepcję odpowiada agencja TBWA.

Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, TVP), prasę (Playboy, Cosmo, Avanti, Logo, Smart, Joy, Viva, Party, CKM, Glamour, Dziewczyna, Popcorn, Claudia, Gala), outdoor oraz internet.

Kreację przygotowała agencja TBWA Warszawa (Tipping Point), a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Kampania potrwa do końca roku.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła największa kampania wizerunkowa Radia Eska (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl