SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kukulska, Wellman i Sykut-Jeżyna w kampanii społecznej o alkoholizmie kobiet "Spełnione toasty"

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego rusza z kolejną odsłoną kampanii społecznej, "Spełnione toasty", poświęconej skomplikowanej relacji kobiet i alkoholu. Ambasadorkami akcji są piosenkarka Natalia Kukulska, dziennikarka Dorota Wellman i prezenterka Paulina Jeżyna-Sykut.

"Za zdrowie Pań", "Po maluchu" i "Rozchodniaczek" — to popularne toasty oraz rozdziały nowej kampanii społecznej przygotowanej przez agencję Chromatique. Kampania traktuje o skomplikowanej relacji kobiet i alkoholu, poruszając temat z wielu różnych stron. Koncepcja kreatywna oparta na toastach zwyciężyła w przetargu, dając platformę do działań edukacyjnych i informacyjnych.

Alkohol problemem dla kobiet

Kampania ma przełamać tabu kobiecego nadużywania alkoholu i zmieniać myślenie o problemach z trunkami jako o sprawie wyłącznie "męskiej".

- Picie kobiet to ciągle temat tabu. Nie wszyscy wiedzą, że alkohol silniej oddziałuje na organizmy kobiet niż mężczyzn, że musimy być bardziej czujne - jak dużo i jak często pijemy. Tracimy zdrowie szybciej a społeczne skutki uzależnienia są dla nas tragiczniejsze, mówi Ewa Lach-Moore z agencji Chromatique.

Ambasadorkami akcji zostały Dorota Wellman, Natalia Kukulska i Paulina Jeżyna-Sykut. Każda z Pań opowiada o problemie z innej strony. Poruszane kwestie to zdrowie, społeczne konsekwencje nadużywania alkoholu oraz spożywanie alkoholu w czasie ciąży.

Na potrzebę kampanii powstały spoty odpowiadające każdemu z toastów, emitowane w telewizji, na platformach społecznościowych YouTube oraz Facebook, w kanałach VOD. Prowadzone są regularne działania w social mediach oraz kampania programatyczna.

Uzupełnieniem kampanii jest seria reportaży z ekspertami na temat różnych aspektów relacji kobiet z alkoholem, których prowadzącą jest Natalia "Nishka" Tur. Oprócz materiałów wideo powstały reklamy radiowe, nośniki OOH, reklamy w prasie i materiały edukacyjne oraz informacyjne. Całą kampanię wsparły też instagramowe influencerki, których rolą jest dystrybucja treści edukacyjnych, które znaleźć można również na stronie spelnionetoasty.pl.

Kampania finansowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego i jest kontynuacją poprzedniej kampanii społecznej realizowanej również przez agencję Chromatique.

Dołącz do dyskusji: Kukulska, Wellman i Sykut-Jeżyna w kampanii społecznej o alkoholizmie kobiet "Spełnione toasty"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
raz.putin
Nie znam nikogo o nazwisku Wellan występującej w tytule. Czy to pseudonim Wellman?
odpowiedź
User
aaa
najlepsza Natalia
odpowiedź
User
Peter&Jo
Literówki to TOTALNA WIOCHA i AMATORSZCZYZNA!!!
odpowiedź