SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prawie wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, tylko „Polska Metropolia Warszawska” na plusie

W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Nowa Trybuna Opolska”. Wzrostem pochwalić się mogła tylko „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w lutym 2020 roku wyniosła 23 534 egz., czyli o 10,49 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 20,22 proc. do 17 430 egz.

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w lutym 2020 roku wyniosła 16 439 egz., po spadku o 13,52 proc.

Z 23. na 21. lokatę awansowała „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa), której średni wynik zwiększył się o 20,67 proc. do 2 931 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

14. lokatę zajął „Nowa Trybuna Opolska” (Pro Media), którego średni wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 23,63 proc. do 7 123 egz. Tytuł spadł z miejsca 13.

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. jedynym wzrostem - o 1,23 proc. - pochwalić się mogła „Gazeta Lubuska” (Polska Press Grupa).

Z kolei najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” - było to 16,64 proc. do 10 874 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Prawie wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, tylko „Polska Metropolia Warszawska” na plusie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paola
Po niemieckich polskojęzycznych gazetkach nikt płakać nie będzie.
0 0
odpowiedź
User
AS
Po niemieckich polskojęzycznych gazetkach nikt płakać nie będzie.
Będą ci, którzy je czytają, ale to raczej nie Ty
0 0
odpowiedź
User
ratujmyzwierzaki
Dzieńdobry,
Pajda to uratowany koń z targów Skaryszewa. Zbiera na 3 miesiące opieki... Prosimy o wsparcie.


www.ratujemyzwierzaki.pl/pajdazeskaryszewa

Proszę...
0 0
odpowiedź