SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż „Poradnika Domowego” spadła o 74 tys. egz. Ranking miesięczników poradnikowych

W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Olivia”, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2016 roku wyniosła 364 955 egz. W porównaniu do kwietnia 2015 roku zwiększyła się ona o 3,13 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 329 638 egz., po wzroście o 1,60 proc.

Trzeci był miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 5,97 proc. do 297 489 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego sprzedaż zmalała o 26,97 proc. do 201 524 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się z kolei mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu była przedostatnia. Jej wynik zwiększył się o 9,74 proc. do 158 723 egz.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

439 719

364 955

364 955

459 952

353 881

353 881

3,13%

Świat Kobiety

429 905

329 638

329 638

459 848

324 434

324 434

1,60%

Dobre Rady

399 000

297 489

297 489

452 000

316 368

316 368

-5,97%

Poradnik Domowy

299 400

201 524

201 524

378 771

275 930

275 930

-26,97%

Claudia

275 871

178 653

178 653

312 000

179 033

179 033

-0,21%

Olivia

259 978

158 843

158 723

224 979

144 637

144 637

9,74%

Cała Ty

190 000

102 876

102 876

230 000

127 946

127 946

-19,59%

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 24,47 proc., pochwalić się mogła „Olivia”. W tym ujęciu najwięcej stracił natomiast tytuł „Cała Ty” (Phoenix Press) - było to 17,44 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

kwiecień

marzec

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

439 719

364 955

364 955

434 935

348 538

348 538

4,71%

Świat Kobiety

429 905

329 638

329 638

394 939

294 158

294 158

12,06%

Dobre Rady

399 000

297 489

297 489

399 000

264 029

264 029

12,67%

Poradnik Domowy

299 400

201 524

201 524

341 500

231 880

231 880

-13,09%

Claudia

275 871

178 653

178 653

300 590

162 165

162 165

10,17%

Olivia

259 978

158 843

158 723

224 940

127 523

127 523

24,47%

Cała Ty

190 000

102 876

102 876

193 500

124 611

124 611

-17,44%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Poradnika Domowego” spadła o 74 tys. egz. Ranking miesięczników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl