SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Na Żywo” najbardziej w dół

W październiku br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem było „Na Żywo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2018 roku względem października 2017 roku zmniejszyła się o 8,59 proc. i wyniosła 458 717 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,95 proc. do 297 236 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 194 819 egz., po spadku o 6,81 proc.

Z kolei najwięcej straciło „Na Żywo”, które spadło z czwartej na piątą lokatę. Jego średni wynik sprzedażowy w październiku br. wyniósł 141 221 egz., po spadku o 20,16 proc.

Względem września br. też wszystkie tytuły odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również straciło „Na Żywo” - było to 11,06 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Na Żywo” najbardziej w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
I piętro
Niech naczelna zacznie dawać zdjęcia swoje wyuzdanej córeczki z Youtuba i insta, to od razu sprzedaż podskoczy.
Bo jak widać lizanie d.. Martusi Kaczyńskiej się nie przekłada na sprzedaż.
odpowiedź