SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie

W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Twoje Imperium”. Zyskało tylko „Na Żywo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2018 roku względem lutego 2017 roku zmniejszyła się o 6,77 proc. i wyniosła 501 261 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu - o 8,51 proc. do 321 250 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 219 299 egz., po spadku o 8,07 proc.

Z kolei jako jedyne zyskało „Na Żywo”, które awansowało z piątej na czwartą lokatę. Jego średni wynik sprzedażowy w lutym br. wyniósł 190 605 egz., po wzroście o 3,03 proc.

Względem stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Na Żywo” - było to 13,95 proc.

Jedyny spadek w tym ujęciu, wynoszący 1,46 proc., odnotowało „Życie na Gorąco”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

 

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl