SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom ponownie ze Storck Polska

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, kontynuuje wieloletnią współpracę ze Storck Polska, należącą do międzynarodowej Grupy Storck, będącej producentem słodyczy i właścicielem marek tj. Toffifee, Merci, Nimm2, Mamba, Werther’s Original czy Knoppers. Decyzja została podjęta w drodze przetargu.

W zakresie obowiązków agencji pozostaje strategiczne planowanie i zakup wszystkich mediów dla całego portfolio marek Storck Polska.

– W procesie przetargowym zespół Starcom przekonał nas, że doskonale zna i rozumie wyzwania, z jakimi przychodzi nam się mierzyć w budowaniu pozycji naszych marek. Swoją wiedzę na temat zmian zachodzących na rynku oraz wśród konsumentów potrafił przełożyć na konkretne strategie mediowe. Cieszymy się na dalszą współpracę i wierzymy, że będzie ona owocna i przełoży się na budowanie pozycji rynkowej naszych marek – mówi Joanna Chmielewska-Michalczyk, dyrektor marketingu Storck Polska.

– Wieloletnia współpraca z klientem pozwala dogłębnie poznać przepis na sukces marki, a budowane z czasem wzajemne zaufanie, świetnie wpływa na komfort pracy. Jednak obrona budżetów mediowych nigdy nie jest łatwa i jest to ogromny sukces całego Zespołu. Fakt, że już kolejny raz Klient decyduje się przedłużać z nami współpracę napawa nas dumą i daje jeszcze większej motywacji do działania – mówi Magda Kolenkiewicz, general manager Starcom.

Współpraca między Storck Polska a Starcom trwa od 2016 roku. Agencja dwukrotnie z sukcesem broniła budżetu mediowego producenta słodyczy.

Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu. 

Dołącz do dyskusji: Starcom ponownie ze Storck Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl