SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TikTok uruchamia swoje pierwsze centrum handlowe w USA

TikTok uruchamia swoje pierwsze centrum handlowe w Stanach Zjednoczonych. Będzie sprzedawać towary wyprodukowane w Chinach.

TikTok będzie przechowywać i wysyłać ubrania, elektronikę i gadżety kuchenne. Będą one pochodzić od chińskich producentów i sprzedawców. Platforma będzie też odpowiedzialna za marketing, transakcje, logistykę i usługi posprzedażowe.

Klienci będą mogli zostawiać recenzje zarówno produktów dostarczanych przez TikTok, jak i sprzedawców zewnętrznych.

Dodatkowo „Centrum handlowe TikTok Shop” rozszerzy również program TikTok Shop, dzięki któremu konsumenci będą mogli robić zakupy bezpośrednio z filmów, transmisji na żywo oraz profili twórców i marek.

Właściciel TikToka, firma ByteDance sprawiła, że ​​zakupy na żywo stały się bardzo popularne na rynkach azjatyckich za pośrednictwem chińskiego odpowiednika TikTok, Douyin. W rzeczywistości TikTok wprowadził już kartę zakupów i funkcje zakupów na żywo w krajach poza Stanami Zjednoczonymi, ale poprzedni test funkcji zakupów na żywo platformy z wybranymi sprzedawcami detalicznymi przyniósł słabe wyniki na rynkach zachodnich.

Teraz firma spróbuje zdywersyfikować swoje przychody z reklam, rzucając wyzwanie Amazonowi i popularnym chińskim platformom zakupowym, takim jak Shein i Temu, które odniosły sukces na rynku amerykańskim.

Aby przełamać sceptycyzm konsumentów, platforma krótkich form wideo nadal wprowadza funkcje e-commerce, w tym „Trendy Beat”, która prezentuje produkty stworzone przez TikTok, a także kanał Shop z możliwością transmisji na żywo, którą firma zaczęła testować w lipcu.

Dołącz do dyskusji: TikTok uruchamia swoje pierwsze centrum handlowe w USA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl