SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Transfer roku” - Radio ZET promuje Konrada Piaseckiego w „Gościu Radia ZET”

Wystartowała kampania promująca nową odsłonę porannego programu Radia ZET (Eurozet) „Gość Radia ZET”, którego gospodarzem od września jest Konrad Piasecki. W roli głównej występuje prowadzący audycję.

Konrad Piasecki Konrad Piasecki

Konrad Piasecki zadebiutował w roli prowadzącego „Gościa Radia ZET” w poniedziałek. Audycja nadawana jest w dni powszednie po godz. 8.00. Piasecki zastąpił Monikę Olejnik, która w czerwcu odeszła z Radia ZET po 15 latach pracy w rozgłośni.

Eurozet rozpoczął kampanię promocyjną porannej audycji z Konradem Piaseckim jako prowadzącym. Akcja obejmuje emisję 30-sekundowych spotów w telewizji (TVN, TVN24, TVN24 BIS i TV Puls) oraz w internecie (Onet, Wirtualna Polska, tvn24.pl, serwisy o tematyce biznesowej i informacyjnej).

- Jeśli ktoś interesuje się polityką i sprawami społecznymi, a  jeszcze nie miał okazji posłuchać najważniejszej rozmowy poranka, chcemy go do tego zachęcić. Dlatego zdecydowaliśmy się wyjść z promocją programu „Gość Radia ZET” poza naszą antenę. W przygotowanych spotach Konrad Piasecki zdradza autorski przepis na dobry wywiad i zaprasza na swój program w Radiu ZET - mówi Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Koncepcję kreatywną spotów przygotował Filip Haman z Tofi Productions we współpracy z działem promocji Radia ZET. Ten sam dom kreatywny był odpowiedzialny za produkcję. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Optimedia Group i dział online Grupy Eurozet.

W okresie od maja do lipca br. udział Radia ZET w rynku radiowym w Polsce pod względem słuchania wyniósł 14,1 proc.

Dołącz do dyskusji: „Transfer roku” - Radio ZET promuje Konrada Piaseckiego w „Gościu Radia ZET”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Spot nudny jak cholera. Za to hasło "Transfer roku" dość zadufane. Nawet jeśli to prawda, to przydałoby się trochę dystansu. Do siebie szczególnie.
0 0
odpowiedź
User
Rafik
RMF straciło na tym transferze najwięcej, Pana Mazurka nie da się słuchać.
0 0
odpowiedź
User
Kop
Nie ma ludzi niezastąpionych. Jednak w przypadku RMF danie na najważniejszą rozmowę Pana Mazurka jest moim zdaniem błędem. Już lepiej zamienić prowadzących rozmowy porannej i popołudniowej.
0 0
odpowiedź