SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24.pl dominuje, zyskał TVN24BiS.pl - traci TelewizjaRepublika.pl (portale stacji informacyjnych)

TVN24 ma zdecydowanie najpopularniejszy serwis internetowy wśród telewizyjnych kanałów informacyjnych. W skali miesiąca duży wzrost odwiedzalności osiągnął TVN24BiS.pl, a spory spadek - TelewizjaRepublika.pl.

W lipcu br. portal TVN24.pl odwiedziło 7,93 mln realnych użytkowników, czyli 28,36 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 133,27 mln odsłon, a każdy spędził na niej średnio 63 minuty - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna jest zdecydowanym liderem wśród serwisów telewizyjnych kanałów informacyjnych. Zanotowała w lipcu trzy razy więcej użytkowników niż kolejne w rankingu TVP.info (2,79 mln) i PolsatNews.pl (2,41 mln). Jeszcze większą przewagę ma pozostałych statystykach.

Na TVN24.pl wykonano 133,27 mln odsłon, podczas gdy pozostałe cztery serwisy łącznie zanotowały 43,43 mln odsłon, z czego TVP.info - 19,57 mln, a PolsatNews.pl - 10,57 mln. Z TVP.info internauta korzystał przeciętnie przez 12,5 minuty, a z TelewizjaRepublika.pl - przez 11 minut i 44 sekundy.

TVN24BiS.pl zanotował 2,09 mln realnych użytkowników i 7,12 mln odsłon, a TelewizjaRepublika.pl - 640,5 tys. użytkowników i 6,17 mln odsłon.

Serwis Superstacji osiągnął zbyt małą odwiedzalność, żeby została ona oszacowana w badaniu Gemius/PBI.

Z czerwca na lipiec TVN24.pl stracił 495,5 tys. użytkowników (to 5,9 proc. w dół). Za to liczba odsłon serwisu wzrosła o 5,99 mln odsłon (4,7 proc.), a przeciętny czas korzystania przez odwiedzającego - o 7 minut i 47 sekund (14,1 proc.).

TVP.info zyskało 17,3 tys. użytkowników, 2,3 mln odsłon oraz 2 sekundy średniego czasu korzystania (to odpowiednio 0,6, 13,3 i 0,3 proc. w górę). PolsatNews.pl przy spadku liczby odwiedzających o 36,8 tys. (1,5 proc.) osiągnął wzrost o 1,37 mln odsłon (14,8 proc.) i 6 sekund przeciętnego czasu korzystania (1,9 proc.).

Mocno zwiększyły się wyniki odwiedzalności TVN24BiS.pl - o 471,3 tys. użytkowników (29 proc.) oraz 1,94 mln odsłon (37,4 proc.). Natomiast TelewizjaRepublika.pl straciła 169 tys. użytkowników i 299,2 tys. odsłon (to odpowiednio 20,9 i 4,6 proc. w dół), zyskując 2 minuty i 10 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (22,6 proc. w górę).

Dołącz do dyskusji: TVN24.pl dominuje, zyskał TVN24BiS.pl - traci TelewizjaRepublika.pl (portale stacji informacyjnych)

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olga
Kto jeszcze zagląda na Republikę,...ha ha
odpowiedź
User
the voice Juz dziś na TVP2 o 2O.O5,aż do 23.25.za tydzień kolejna dawka emocji w the voice of Poland
the voice Juz dziś na TVP2 o 2O.O5,aż do 23.25.za tydzień kolejna dawka emocji w the voice of Poland
odpowiedź
User
Havsvsbzb
the voice Juz dziś na TVP2 o 2O.O5,aż do 23.25.za tydzień kolejna dawka emocji w the voice
odpowiedź