'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w listopadzie 2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "Twista" w listopadzie 2008 r. wyniosła 151 711 egz. i była o 25 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club", który w
listopadzie sprzedał się w ilości 124 088 egz. (wzrost o 42
proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażą
ogółem na poziomie 109 975 egz. (wzrost o 10 proc.)
listopad |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 151 711 | 120 276 |
Fun Club | 124 088 | 87 728 |
Popcorn | 109 975 | 99 313 |
Dziewczyna | 89 515 | 106 472 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 78 010 | 60 544 |
Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego miesiąca,
widać, że wzrost sprzedaży odnotował tylko miesięcznik: "13 Magazyn
Szczęśliwej Nastolatki".
2008 |
||
|
listopad |
październik |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 151 711 | 195 754 |
Fun Club | 124 088 | 131 572 |
Popcorn | 109 975 | 120 863 |
Dziewczyna | 89 515 | 96 620 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 78 010 | 68 937 |
Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'