SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w listopadzie 2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Twista" w listopadzie 2008 r. wyniosła 151 711 egz. i była o 25 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club", który w listopadzie sprzedał się w  ilości 124 088 egz. (wzrost o 42 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażą ogółem na poziomie 109 975 egz. (wzrost o 10 proc.)

listopad


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Twist 151 711 120 276
Fun Club 124 088 87 728
Popcorn 109 975 99 313
Dziewczyna 89 515 106 472
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 78 010 60 544


Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że wzrost sprzedaży odnotował tylko miesięcznik: "13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki".

2008


listopad

październik

ZKDP Sprzedaż ogółem
Twist 151 711 195 754
Fun Club 124 088 131 572
Popcorn 109 975 120 863
Dziewczyna 89 515 96 620
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 78 010 68 937

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl