SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tygodnik Zamojski” liderem w listopadzie, ogromny wzrost sprzedaży „Tygodnika Człuchowskiego”

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w listopadzie ub.r. był „Tygodnik Zamojski”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, a na czele spadków uplasował się „Tygodnik Ciechanowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w listopadzie 2017 roku wyniosła 19 031 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2016 roku o 7,83 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 8,16 proc. do poziomu 14 297 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 11 566 egz., po spadku o 4,60 proc.

Jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł tygodnik „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 16. na 15. Jego średni wynik zwiększył się o 279,11 proc. i w ostateczności wyniósł 2 214 egz.

Z kolei najwięcej stracił plasujący się na piątej lokacie „Tygodnik Ciechanowski” (Ciech-Press). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się o 13,41 proc. do 9 250 egz.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnął „Tygodnik Człuchowski”, którego wynik zwiększył się o 3,75 proc.

Największy spadek, wynoszący 4,20 proc., zanotował tutaj z kolei „Tygodnik Zamojski”.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” liderem w listopadzie, ogromny wzrost sprzedaży „Tygodnika Człuchowskiego”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl