SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko 780 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. „Liczyliśmy na więcej”

Program „Przygarnij mnie” oglądało w TVP2 średnio 780 tys. widzów. Dwójka w czasie emisji produkcji przegrała z głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 2,32 mln zł. W tym roku drugiej serii programu nie będzie.

 „Przygarnij mnie” pokazywane było na antenie TVP2 w niedziele o godz. 18.55, w okresie od 29 marca do 31 maja 2015 roku. Średnia widownia cyklu to 780 tys. osób. Przełożyło się to na 5,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek audycji, który przyciągnął przed telewizory uwagę 930 tys. osób.

Trzy topowe odcinki audycji

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

29-03-2015

18:55:20

927 001

6,06%

05-04-2015

18:58:59

899 358

6,51%

12-04-2015

18:58:36

790 172

5,55%

W paśmie nadawania „Przygarnij mnie” TVP2 przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP1, która emitowała wówczas: teleturniej „Jaka to melodia?”, magazyn „Wiadomości naukowe” i „Wiadomości”, a udział tego kanału wyniósł 20,21 proc. Dalej uplasowały się: TVN (gł. „Fakty”, „Sport” i „Pogoda”; 15,12 proc.) oraz Polsat („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda” i program „Państwo w państwie”; 13,72 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność „Przygarnij mnie” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 845 321

20,21%

11,92%

TVN

2 129 045

15,12%

16,20%

Polsat

1 932 109

13,72%

14,47%

TVP2 - Przygarnij mnie

775 411

5,51%

4,74%

Wpływy reklamowe TVP2 wokół emisji misyjnej audycji wyniosły 2,32 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Liczyliśmy na wyższe wyniki oglądalności, chociaż program emitowany był w trudnym, primetimowym paśmie. Jesteśmy jednak zadowoleni, że podjęliśmy ważny społecznie problem, zwracając w programie „Przygarnij mnie” uwagę na kwestię odpowiedzialnej adopcji bezdomnych zwierząt oraz propagowanie wiedzy na temat zasad prawidłowej opieki nad czworonożnymi domownikami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2.

Dwójka zdecydowała, że jesienią nie będzie kolejnej edycji programu. Jednak nie jest wykluczone, że w przyszłości stacja wróci do tematu psich adopcji w nieco zmienionej formule.

„Przygarnij mnie” to cykl, w którym widzowie mogli śledzić losy siedmiu psów ze schroniska zaadaptowanych przez znane osoby. Podczas trwania programu opiekunowie i ich pupile brali udział w rywalizacji, którą oceniało jury w składzie Olga Frycz, Michał Olszański oraz Sylwester Wardęga. Program wygrali aktor Rafał Mroczek i jego pies Lizak. Audycję prowadziła Marzena Rogalska, a za jej produkcję odpowiada firma Jake Vision (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Tylko 780 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. „Liczyliśmy na więcej”

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ere
Tym 780 tysiącom należało by odebrać prawa wyborcze.
0 0
odpowiedź
User
Piece
To program idiotów dla idiotów. :-( dziwię się, ze to w ogóle ktoś ogląda:-(
0 0
odpowiedź
User
kitulek
Zmarnowali fajny pomysł!!! Program był ociezały, bez finezjii i sztuczny!!!! Szkoda, że dyrektorzy TVP nie skorzystali z projektu, który został złozony 2 lata temu ( mysle, że na jego bazie utworzono ten program) tylko stworzyli własna hybrydę. A jury!!!!! Co to za autorytety? Gwiazdy i gwiazdeczki? Dno.....Szkoda forsy- można ja było przekazać na najbiedniejsze schroniska.
0 0
odpowiedź