SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko “CD Action” zanotował wzrost sprzedaży

Prawie wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży, największy z nich zanotował “PC World”. Wzrostem pochwalić się może jedynie “CD Action”, który jest jednocześnie liderem segmentu.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż “CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2011 roku zanotował rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 93 337 egz., czyli wyższe o 8 proc. niż rok wcześniej.

Na drugie miejsce z pierwszego spadł miesięcznik komputerowy “PC Format” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem wynoszącym 70 672 egz., po spadku o 21,4 proc.

Trzecią pozycję zajął jedyny w rankingu dwutygodnik - “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym miesiącu br. spadło o 12,9 proc. do 43 333 egz.

Największy spadek w zestawieniu zanotował jednak zajmujący czwartą lokatę “PC World” (IDG Poland). Jego wynik zmalał o 26,3 proc. do 33 840 egz.

ZKDPstyczeń
20112010
TytułRozpowszechnianie płatne razem
CD Action93 33786 388
PC Format70 67289 903
Komputer Świat43 33349 734
PC World33 84045 921
Chip30 71041 278
Play!12 81614 086


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem zanotował “CD Action” (o 11,4 proc.), a najwięcej stracił “PC Format” (3,9 proc.). 

ZKDPstyczeńgrudzień
20112010
TytułRozpowszechnianie płatne razem
CD Action93 33783 778
PC Format70 67273 519
Komputer Świat43 33343 834
PC World33 84033 949
Chip30 71028 915
Play!12 81612 064


 
* - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.

Dołącz do dyskusji: Tylko “CD Action” zanotował wzrost sprzedaży

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
matix755
Brawo CDA!
Chodź waszego styczniowego numeru nie kupiłem(brak kasy) ale już urodzinowy numer za kupiłem. Ciekaw jestem jaką sprzedaż będzie miał numer urodzinowy.
odpowiedź
User
Robak X
Jestem zaskoczony tym co uczynił przedmówca, gdyż z jego wpisu wnioskuję, że jest prawdopodobnie analfabetą.
Rozumem, że CDA nie służy do czytania...
odpowiedź
User
Pavol
Robak, naucz się pisać bezbłędnie, a dopiero później oceniaj innych
Rzeczywiście, CDA doskonale trzyma poziom i idzie z trendami. Oby tak dalej
odpowiedź