SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Dobre Rady” oraz „Kobieta i Zycie” podwyższyły sprzedaż w ub.r.

Wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet w ub.r. wzrosty sprzedaży zanotowały tylko dwa tytuły: „Dobre Rady”, które były liderem w segmencie oraz „Kobieta i Życie”. Największy spadek dotknął natomiast „Claudię”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) w 2009 roku wyniosła 508 744 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o 3 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 506 781 egz., czyli zanotowało wzrost o 9,1 proc.  Tytuł ten w 2008 roku miał jednak tylko dwa wydania, bo ukazywał się dopiero od listopada.

Pozycję trzecią zajął „Świat Kobiety” (także Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 431 874 egz. (spadek o 6,4 proc.).

Największy spadek sprzedaży ogółem w segmencie zanotowała „Claudia” (G+J Polska), która w ub.r. rozchodziła się średnio w nakładzie 269 816 egz., czyli mniejszym aż o 25,9 proc. niż rok wcześniej. Ostatnio wydawca poinformował, że od numeru majowego br. magazyn ten przejdzie relaunch (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.pl 2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 508 744 493 970
Kobieta i Życie 506 781 464 422
Świat kobiety 431 874 461 510
Poradnik Domowy 396 555 441 794
Claudia 269 816 364 329
Olivia 232 899 306 006


 

Dołącz do dyskusji: Tylko „Dobre Rady” oraz „Kobieta i Zycie” podwyższyły sprzedaż w ub.r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl