SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Viaplay zatrudnił managerką marketingu. Wcześniej pracowała w HBO Max

Kamila Jędrzejczak, dotąd związana z zespołem HBO Max, dołączyła do zespołu Viaplay Group w Polsce. Objęła nowo utworzoną funkcję marketing project managera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kolejne wzmocnienie w polskim biurze Viaplay.

Jędrzejczak w Viaplay Group będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację kampanii marketingowych D2C zarówno ATL, jak i BTL.

Kamila Jędrzejczak przez ostatnie lata związana była z europejskim zespołem HBO Max, gdzie pełniła funkcję social media sales managera i była odpowiedzialna za realizację kampanii w mediach społecznościowych na polskim rynku, m.in. za wprowadzenie marki HBO Max oraz kampanie dla takich tytułów jak: „Odwilż”, „Ród smoka”, „The Last Of Us”, czy „#BringBackAlice”.  Wcześniej pracował w takich firmach, jak Sephora czy Dentsu Aegis Network.

W Viaplay Kamila Jędrzejczak podlega Trine Faber, VP Marketing & Communications, Continental Europe & Baltics w Viaplay Group.

Kolejne osoby dołączają do Viaplay

Niedawno do Viaplay dołączyli m.in. Robert Stopyra, który objął stanowisko partnerships operations manager Continental Europe and Baltics oraz Sylwia Montuori, która pełni funkcję public viewing sales & operations manager.

Dołączenie nowych osób to efekt szeroko zakrojonej rekrutacji związanej z rozwojem Viaplay w Polsce, która ma zwiększyć zatrudnienie w polskim biurze firmy, tworząc nowe stanowiska.

Platforma streamingowa Viaplay na koniec grudnia ub.r. miała 7,32 mln subskrybentów, z czego ponad 1,2 mln w Polsce. W minionym kwartale Viaplay zyskała netto 890 tys. subskrybentów, z czego 396 tys. w Skandynawii, a 494 tys. na pozostałych rynkach. W zeszłym kwartale przychody z Viaplay zwiększyły się rok do roku o 85,9 proc. do 2,23 mld koron szwedzkich i stanowiły już 48 proc. łącznych wpływów Viaplay Group.

W Polsce Viaplay działa od sierpnia 2021 roku. Transmituje rozgrywki Bundesligi, Premier League, gale KSW, a od niedawna także wyścigi Formuły 1. Towarzyszyła temu zmiana cennika. Zamiast jednego pakietu kosztującego 34 zł miesięcznie są dostępne trzy. Najdroższym jest Total, który kosztuje 55 zł miesięcznie i obejmuje wszystkie transmisje, filmy, seriale i programy. Pakiet Medium za 40 zł nie obejmuje Formuły 1, Premier League i gal KSW. Najtaniej, bo za 15 zł można wykupić pakiet z filmami i serialami. 
 

Dołącz do dyskusji: Viaplay zatrudnił managerką marketingu. Wcześniej pracowała w HBO Max

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Saull
viaplay najwieksza zakała sportu na żywo
odpowiedź
User
Ewa
Oj, bardzo współczuję osobom, które będą musiały współpracować z tą panią.
odpowiedź
User
Mike
Viaplay jeszcze nie wie jakie nieszczęście na siebie sprowadził. Wyrazy współczucia dla całej ekipy!
odpowiedź