SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Proste i czytelne oferty bez kruczków w nowej reklamie Virgin Mobile

Pod hasłem “Tak proste, że weź!” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki telefonii komórkowej Virgin Mobile (Play). Marka podkreśla w niej, że główne wyróżniki jej ofert to przejrzyste oferty, proste zasady i atrakcyjne ceny. 

Zapowiedzią nowej kampanii Virgin Mobile były akcje stacjonarne w 3 miastach: Warszawie, Wrocławiu oraz Gdańsku, gdzie ustawiona została specjalna instalacja złożona ze starterów układających się w napis „Tak proste, że weź!”. Można było do niej podejść i wziąć kartę SIM, a do tego porozmawiać z obecnym na miejscu zespołem, otrzymać przydatne gadżety i przetestować aktualne promocje. 

Rozpoczynająca się kampania podkreśla zalety Virgin Mobile – proste i czytelne oferty bez kruczków oraz pełna transparentność w informowaniu o wszystkich opłatach i warunkach przed zakupem oferty przez klienta. 

W nowych spotach marka pokazuje, że potencjalnie skomplikowane sytuacje codzienne mogą mieć proste rozwiązania. Tak samo jak w Virgin Mobile - choć w portfolio ofertowym marki każdy znajdzie coś dla siebie, to oczywistym wyborem okazuje się często ten najprostszy, który oferuje 
atrakcyjne warunki. 

W reklamach promowana jest m.in. oferta abonamentowa Virgin Mobile S, która zawiera nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz aż 20 GB danych (w tym 3,84 GB w roamingu UE) za jedyne 20 zł miesięcznie z jednorazową opłatą aktywacyjną 30 zł. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony dla jak największej wygody. 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Proste i czytelne oferty bez kruczków w nowej reklamie Virgin Mobile

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl