SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W dół dzienniki regionalne, zyskało tylko “Echo Dnia”

Prawie wszystkie największe dzienniki regionalne zanotowały we wrześniu br. spadki sprzedaży. Niewielki wzrost dotyczył wyłącznie kieleckiego “Echa Dnia”. Liderem - tak jak rok temu - była “Polska Dziennik Zachodni”.

“Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse) miała we wrześniu br. rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 65 134 egz., czyli było o 12,9 proc niższe niż we wrześniu ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) z wynikiem na poziomie 64 658 egz. (w dół o 11,5 proc.). Na trzeciej pozycji uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego rozpowszechnianie płatne razem we wrześniu br. wyniosło 45 273 egz. po spadku o 8,5 proc.

Największe spadki sprzedaży zanotowały zajmujące piąte i szóste miejsca gazety: “Polska Dziennik  Bałtycki” i “Polska Dziennik Łódzki” (oba Polskapresse), których rozpowszechnianie płatne razem spadło o 13,6 proc. Pierwszy z tych tytułów rozszedł się w nakładzie 39 299 egz., zaś drugi w nakładzie 37 548 egz.

Wzrostem we wrześniu br. pochwalić się może jedynie plasujące się na pozycji dziewiątej “Echo Dnia” (Media Regionalne). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tej gazety wzrosło o 2 proc. do 33 522 egz. 

ZKDPwrzesień
Wirtualnemedia.pl20102009
TytułŚredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razemŚredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razem
Polska Dziennik Zachodni84 21465 13495 55474 757
Gazeta Pomorska72 30264 65882 90173 029
Express Ilustrowany56 76345 27358 98549 491
Polska Głos Wielkopolski56 18342 54963 29847 625
Polska Dziennik Bałtycki49 90239 29957 08845 496
Polska Dziennik Łódzki51 96037 54858 63743 470
Gazeta Lubuska43 88236 29047 14838 798
Dziennik Polski50 78034 56357 23939 396
Echo Dnia44 52033 52242 93032 879
Gazeta Codzienna Nowiny36 63627 37939 18230 090
Polska Gazeta Wrocławska38 61626 47243 71030 444
Nowa Trybuna Opolska33 41425 72536 04929 723
Polska Gazeta Krakowska36 41225 42441 16528 069
Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski31 04823 31033 61025 692
Kurier Szczeciński28 30619 77630 32522 592


Zestawienie obejmuje 15 dzienników regionalnych o największej sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: W dół dzienniki regionalne, zyskało tylko “Echo Dnia”

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Punio
-Co się dziwić,!!!.-Gazet coraz wiecej,wszystkie podają te same wieści, piszą podobne i w podobny sposób historie, mity czy prawdy.w szczególności szukajac sensacji,lub rozpętujac afery i bardzo często zamiast jednoczyć to skłócają społeczeństwo.-Niestety,nadchodzi juz chyba czas ,gdy nadmiar nie tylko coraz wiekszej ilośc pisarskiej błazenady,ale i piszących błaznów,egoistow jak idiotow,zaczyna przyczyniać się do ciągłego spadku pobytu w tym biznesie.-Obecnie,nawet do palenia w piecu stosuje sie znacznie lepsze,wartościowsze materiały,wiec co się dziwic.
odpowiedź
User
z dala:-):-)
sprzedaż Wrocławskiej grubo poniżej 30 tys., brak słów
odpowiedź
User
PP
Dorotko, popatrz jak to jest wziąć odpowiedzialność. Co byś nie mówiła, czego byś nie oczekiwała i pragnęła, w końcu życie i tak wystawi prawdziwy rachunek za podjęte decyzje i działania. Twoja Ukochana Łódź leci na pysk i szyję. 13% rok do roku. Około 33% od chwili jak ty wzięłaś odpowiedzialność rękami Twojego asystenta. Inne gazety pod Twoją komendą równie mocno w dół. Niedługo wszystkie gazety PP razem wzięte będą warte rynkowo mniej aniżeli kwota, którą wydaliście na promocję projektu Polska The Times. Jak można tak zarządzać biznesem i mieć dobre samopoczucie???
odpowiedź