SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wall Street Journal” wprowadzi globalne wydanie, jego szefową Margaret de Streel

We wrześniu amerykański dziennik „Wall Street Journal” będzie miał dodatkowe globalne wydanie, które ma przyciągnąć nowych czytelników i reklamodawców. Kierować nim będzie Margaret de Streel, od dwóch dekad wydawczyni w dziale międzynarodowym „WSJ”.

Globalna edycja dziennika zastąpi dwie inne, które ukazywały się do tej pory, a kierowane były na rynki europejski oraz azjatycki.

W mailu skierowanym do zespołu Gerard Baker, redaktor naczelny „WSJ” zapowiedział, że nowe wydanie będzie w pełni kolorowym dziennikiem o dużym formacie, w którym połowę treści w każdym wydaniu będą stanowiły materiały różniące się w zależności od tego, w jakim regionie będzie się ukazywać konkretne wydanie. Gazeta będzie sprzedawana codziennie od poniedziałku do piątku.

Baker ujawnił także, że szefową nowego projektu została Margaret de Streel, która w ciągu ostatnich 20 lat pracowała w redakcji „WSJ” jako wydawca w dziale międzynarodowym. Pierwszy numer globalnej wersji ma się pojawić w sprzedaży 14 września br.

Przy okazji zapowiedzi nowej edycji dziennika Baker poinformował, że jeszcze w lecie br. wystartuje płatna mobilna aplikacja o nazwie „What's News”. Ma ona dostarczać użytkownikom codziennie 10 najważniejszych informacji o gospodarce i finansach, które będą na bieżąco aktualizowane. Na razie nie ujawniono, jaki będzie koszt miesięcznej subskrypcji „What’s News”.

Dołącz do dyskusji: „Wall Street Journal” wprowadzi globalne wydanie, jego szefową Margaret de Streel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl