SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sztuczny wieloryb na plaży w centrum Warszawy promuje nowy numer „Przekroju”

Na plaży w centrum Warszawy umieszczono 15-metrową atrapę wieloryba. Jest to niestandardowa akcja promująca nowy numer kwartalnika „Przekrój”.

Model kaszalota umieszczono w nocy na wschodnim brzegu Wisły przy moście Poniatowskiego. W piątek rano o wielorybie poinformowała część mediów.

- W Warszawie, na brzegu Wisły przy „Poniatówce” leży wieloryb (prawdopodobnie kaszalot). Ma ponad 15 metrów długości. Na miejsce przyjechali naukowcy. Chodzą pogłoski, że w Wiśle może pływać jeszcze jeden wieloryb - napisał „Przekrój” na swoim fanpage’u facebookowym.

Monika Sękowska, menedżer marki w Wydawnictwie Przekrój, potwierdziła, że model wieloryba został umieszczony, by promować nowy numer pisma, którego bohaterem okładkowym jest wieloryb. Celem akcji jest też zwrócenie uwagi na negatywne konsekwencje, jakie dla środowiska naturalnego ma rozwój cywilizacji przemysłowej.

Nowe, zimowe wydanie „Przekroju” trafiło do sprzedaży w piątek. Z tej okazji w nocy w jednym z warszawskich klubów odbędzie się impreza pod hasłem „Kaszalot Party”.

Model wieloryba pozostanie nad Wisłą do niedzieli. Został wypożyczony przez wydawcę „Przekroju” od belgijskiej grupy artystycznej Captain Boomer Collective.

Dołącz do dyskusji: Sztuczny wieloryb na plaży w centrum Warszawy promuje nowy numer „Przekroju”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O
Niby nie ważne, jak mówią, ważne żeby gadali. Ale to chyba nie ten target. Ktoś tu sobie strzelił w stopę.
0 0
odpowiedź
User
Nick
To chyba należy już nazywać "marketingiem kłamanym", bo chyba nikogo nie cieszy fakt, że to, co go zainteresuje w przestrzeni publicznej okazuje się mistyfikacją, której celem jest sprzedaż pisma.
0 0
odpowiedź
User
obserwator
Miszczowie marketingu.... Pani Monika powinna się zastanowić nad przekazem, żeby nie było, że "Przekrój" padł jak wieloryb (kaszalot)...
0 0
odpowiedź