SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojciech Świerczyński za Wojciecha Fuska dyrektorem zarządzającym „Gazety Wyborczej”

Wojciech Świerczyński został nowym wydawcą i dyrektorem zarządzającym „Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpił Wojciecha Fuska, który skupi się na pracy redakcyjnej.

Wojciech Świerczyński Wojciech Świerczyński

Świerczyński będzie odpowiedzialny za wyniki finansowe „Gazety Wyborczej" i realizację jej celów strategicznych. Jego główne zadania to uspójnienie i nadzór nad działaniami zespołów sprzedaży, działów wsparcia, marketingu i promocji oraz redakcji.

Wojciech Świerczyński jest związany zawodowo z Agorą od 1990 roku. Od 2013 roku nadzoruje dział sprzedaży druku w Grupie i jest członkiem zarządu spółki Agora Poligrafia. Wcześniej w spółce był dyrektorem drukarni w Tychach, kierował zespołem marketingu i sprzedaży w oddziale „GW” w Katowicach i zajmował się sprzedażą reklam w tym oddziale.

Wojciech Fusek, który dotychczas łączył funkcje dyrektora wydawniczego i zastępcy redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, skoncentruje się na działaniach redakcyjnych. Jako jeden z wicenaczelnych dziennika będzie odpowiedzialny za jego działalność w obszarze cyfrowym i koordynację pracy redakcji.

Jak informowaliśmy w poniedziałek, od początku lutego „Gazeta Wyborcza” podnosi ceny swoich wydań w czwartki, piątki i soboty oraz zmieniła cenę dwóch pakietów prenumeraty cyfrowej.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Gazety Wyborczej" w listopadzie ub.r. wynosiła 157 055 egz. Na koniec ub.r. Agora miała 77 tys.  subskrybentów prenumeraty cyfrowej „Wyborczej”.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Świerczyński za Wojciecha Fuska dyrektorem zarządzającym „Gazety Wyborczej”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Una
Rany, chyba ktoś mu usteczka pomalował do tego zdjęcia! :)
0 0
odpowiedź
User
zerozero
Wygląda na to że pisze ktoś z zespołu. Ale macie tam gnój..
0 0
odpowiedź
User
Analityk
Proponuję cały management Wyborczej zatrudnić na śmieciówki. Nie ma wyników = nie ma honorarium. Co Agora zaoszczędzi, przeznaczy na wypłaty honorariów dla piszących teksty. Może wówczas dziennikarze będą mogli ze swojej pracy wyżyć, a sprzedaż znowu będzie jak kilkanaście lat temu.
0 0
odpowiedź