SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży

W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 265 896 egz. i w porównaniu do lutego 2015 roku zmalała o 13,64 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 5,16 proc. do 225 570 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 119 112 egz., po spadku o 27,77 proc. - największym w rankingu.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 120 538 egz., po spadku w skali roku o 23,82 proc.

Wirtualnemedia.pl

luty

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

324 185

265 896

265 896

402 720

307 893

307 893

-13,64%

Tina

307 439

225 570

225 570

352 452

237 836

237 836

-5,16%

Pani Domu

171 086

119 203

119 112

239 315

164 997

164 906

-27,77%

Naj

189 466

120 538

120 538

259 908

158 235

158 235

-23,82%

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. prawie wszystkie dwutygodniki odnotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Przyjaciółka” - było to 5,65 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 6,14 proc., odnotowała tutaj „Pani Domu”.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

324 185

265 896

265 896

332 489

251 687

251 687

5,65%

Tina

307 439

225 570

225 570

302 260

225 070

225 070

0,22%

Pani Domu

171 086

119 203

119 112

161 828

126 992

126 901

-6,14%

Naj

189 466

120 538

120 538

186 444

119 920

119 920

0,52%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
interakcja
Z tymi interaktywnymi wykresami wszystko fajnie, ale efekt porównania między tyt. byłby bardziej wiarygodny i obrazowy gdyby skala max była dla wszystkich ta sama...
0 0
odpowiedź