SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie pisma męskie na minusie w maju 2016. „Esquire” o 51 proc. w dół (raport)

W maju br. liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Sprzedaż dwumiesięcznika „Esquire” zmalała o 51 proc.

<!-- 1.6482s -->

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2016 roku wyniosła 38 687 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 14,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 18,72 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 27 250 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 22,18 proc. do 20 011 egz.

Z kolei na czwarte miejsce spadło „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu miesięczników męskich - o 26,97 proc. do 16 971 egz.

Sprzedaż ogółem majowo-czerwcowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 6 180 egz., po spadku względem drugiego numeru o 51,32 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego ub.r.

Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w maju br. poszedł w dół o 17,80 proc. do poziomu 19 746 egz.

Wirtualnemedia.pl

maj

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

90 000

38 687

38 687

98 240

45 132

45 132

-14,28%

Playboy

57 988

27 250

27 250

70 000

33 527

33 527

-18,72%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

42 995

20 011

20 011

60 000

25 713

25 713

-22,18%

Logo

53 350

18 430

16 971

58 093

25 645

23 237

-26,97%

Wirtualnemedia.pl

Esquire MAN AT HIS BEST

26 000

6 180

6 180

50 000

16 996

12 696

-51,32%

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

43 003

20 951

19 746

44 996

25 780

24 022

-17,80%

 

W porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo” - było to 33,85 proc.

Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 9,14 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

90 000

38 687

38 687

90 000

48 613

48 613

-20,42%

Playboy

57 988

27 250

27 250

64 980

29 955

29 955

-9,03%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

42 995

20 011

20 011

46 986

22 078

22 078

-9,36%

Logo

53 350

18 430

16 971

55 200

27 945

25 654

-33,85%

Wirtualnemedia.pl

Esquire MAN AT HIS BEST

26 000

6 180

6 180

-

-

-

-

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

43 003

20 951

19 746

41 999

18 461

18 093

9,14%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie na minusie w maju 2016. „Esquire” o 51 proc. w dół (raport)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl