SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży

W styczniu 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Twist”. Pozycja lidera należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku wyniosła 121 551 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 6,02 proc.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 0,69 proc. do poziomu 66 473 egz.

Z kolei na ostatnią lokata podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 14,80 proc. do 64 790 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,04 proc. i wyniosła 44 585 egz.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

121 551

129 332

Fun Club

66 473

66 937

Bravo Girl

64 790

76 047

Twist

44 585

61 109


W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 51,18 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Bravo Girl”.  Natomiast również i tutaj najwięcej stracił „Twist” - było to 30,73 proc.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2014

grudzień 2013

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

121 551

134 406

Fun Club

66 473

66 017

Bravo Girl

64 790

42 855

Twist

44 585

64 366

 

Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl